Sollicitatiegesprek

Hoi!
Ik heb morgen een solliciatiegesprek bij de Mango en ik heb geen idee wat ik aanmoet! Suggesties?
xxx

Idem dito.
UP!

Hmm ik heb toevallig overmorgen een sollicitatiegesprek bij een kledingwinkel en maakte me ook daarom al een beetje zorgen!
upje.

Ik denk iets van die winkel zelf, of niet?

Is dat niet een beetje cliché?

Ook bij de Mango? :stuck_out_tongue:

Hmm ja dat is ook wel een beetje…
Moeilijk!

Gewoon iets netjes maar modieus denk ik
Mooie spijkerbroek met blousje ofso? Of een leuk jurkje, gewoon een beetje wat mensen uit die winkel ook aanhebben :stuck_out_tongue:

blauwe jeans, wit simpel tshirtje ( wat mooi rond je vormen zit )
simpele pumps …

Ik denk inderdaad niet alleen maar dingen uit die kledingwinkel. Dat is nogal nep.

Heeft iemand een idee wat ik aan zou kunnen voor sollicitatiegesprek bij een zorgcentrum?

@TS: ik denk gewoon iets wat bij jou past, maar toch ook lekker hip is. Zolang het maar niet een superbekend kledingstuk van de H&m oid is, zal het wel goed zijn.

@SundayMorning_ in de zorg kan bijna alles, zolang het netjes is, niet te veel decollete en niet té chique. Oh en hakken zijn ook niet zo fijn als je in de zorg wilt werken :wink:

Ik dacht zelf aan een spijkerbroek, nette ballerina’s en een simpel shirtje ofzo.

Ik denk niet dat ze daar op letten?

ja dat kan prima. Ik weet niet watvoor zorgcentrum het precies is, maar meestal proberen ze er een huiselijke sfeer te creeeren. Dan kan je het best gewoon in je ‘dagelijkse kloffie’ komen.

Zolang het maar verzorgt en een beetje modieus is. Ik zou dus geen spijkerbroek en wit shirtje doen oid, maar gewoon een net jurkje.

Oh écht wel.
Bij elk sollicitaiegesprek trouwens.

Maargoed voor een kledingwinkel hoeft het niet echt iets chiques te zijn, gewoon een beetje nette kleding. Jeans met een shirtje bijvoorbeeld.

En voor de zorg: Iets vrij basics en comfortables. Niet op pumps komen in ieder geval.

Natuurlijk niet. Okee, je moet er wel een beetje normaal uit zien, maar het gaat vooral om hoe je bent als persoon. Toen ik ging solliciteren had ik ook gewoon jeans en een hoodie aan.

een leuk chique jurkje ofzo?

ik zou het gewoon heel leuk en simpel houden!