Sollicitatiegesprek. ID kwijt.

Hello.

Ik heb morgen een sollicitatiegesprek en ik moest een kopie meenemen van mijn legitimatiebewijs. Nu wilde ik een kopie maken… maaar… hij is weg.
Verdwenen.

Wat kan ik nu het beste doen? =(

Eeh , misschien schoolpasjes etc ?
of heeeul hard je id zoeken !
suc6 !

Hmm, ja ik kan wel even een emailtje sturen.
Al weet ik niet of die dat nog leest natuurlijk.

Maar ik heb echt overal gezocht, ik weet het echt niet meer. :\

Als je em nog vindt, gelijk inscannen op je pc (als dat kan) of foto van maken en op je pc zetten. Ik ben dat ding ook altijd kwijt, dus heb er een goeie foto van gemaakt en em nu ook fijn op m’n pc staan voor ‘t geval dat.
Wat je nu kan doen weet ik alleen niet :’)

Ik heb dit echt nóóit. Maar als ik hem nodig heb kan ik hem ineens niet meer vinden.
En nu ben ik strontchagerijnig.

Ik zou gewoon zeggen dat je hem verloren bent en dat je so snel mogelijk een kopie zal toesturen. Voor de rest zou ik gewoon andere pasjes meenemen waarop staat dat jij het bent :stuck_out_tongue:.

Maar in de mail stond dat hij echt mijn ID nodig heeft, ook een rijbewijs (niet dat ik die heb) is niet toegestaan. :\

mmm
heb je niet in een ver verleden iemand al een kopie gemaild?
dattie toevallig in je verzonden berichten als bijlage staat?

Nee ik maakte altijd een kopie met de printer, maar die heb ik nooit verzonden. =(

nouja gewoon goed zoeken, zittie niet in een verborgen vakje in je portemonnee, in je uitgaanstasje, badjaszkken alles wat je gebruikt bij uitgaan doorzoeken, op school naar de gevonden voorwerpen gaan. plekken waar je ouders dat soort dingen neerleggen als ze het vinden in huis doorzoeken…

Je hebt toch wel een paspoort?

Nee ik heb geen paspoort. xD
Ik sta wel ingeschreven bij mijn moeder, maar die is niet meer geldig.

& ik weet zeker dat ik hem gisterenmiddag nog had, ik heb geen badjas gebruikt, ben niet op school geweest, ben niet uit gegaan, mn moeder zit niet aan zulke dingen & roept mij wel als ze zoiets vind. Maar ik kan hem gewoon NERGENS meer vinden.

Ik heb mijn ID ooit eens teruggevonden onder mijn bed… Hoewel ik 100% zeker wist dat ie daar NIET KON liggen. Maar ja, blijkbaar wel dus.
Dus kijk ook vooral op plaatsen waar je het niet verwacht.

Zoek overal… en als je hem echt niet vindt… dan zou ik toch naar het sollicitatiegesprek gaan…
als je echt de beste kandidaat bent voor de functie dan wijzen ze je vast niet af alleen vanwege het kopie’tje maar geeft hij je heus nog wel wat tijd!

Ik was mijn ID ook kwijt, toen nieuwe aangevraagd.
Jaar later vind mijn moeder mijn oude ID onder de tv kast, huuuuh?

Ik heb gemaild & een sms gestuurd naar die meneer (kon niet bellen, want had geen btg) dat ik mijn ID kwijt ben en of we de afspraak konden verzetten naar volgende week.
Ik had om half 11 daar moeten zijn, om 10 over half 11, vind ik mijn ID! In een tasje die ik al 2 weken niet gebruikt had en waar ik hem zeker niet ingestopt heb.
Ik werd er gewoon ‘naartoe getrokken’, dat ik daarin moest kijken.
Weird. 0_o

Heeft die man wel gereageerd op je sms? Want anders heeft hij misschien voor niks op je zitten wachten…

Nee nog niet. Maar oudere mensen zijn meestal niet zo van het smsen.
Ik heb hem gisterenavond ook al gemaild, maar ik denk dat hij sowieso gewoon moest werken.

Hmm… ik vind het niet zo netjes eigenlijk. Als ik jou was zou ik alsnog even bellen, want zou best kunnen dat je het hiermee ‘verpest’ hebt. Want als iemand zo makkelijk met een sollicitatiegesprek omgaat, zou ik als werkgever niet echt enthousiast worden.