sollicitatiebrief AH

Heeeee,

uhhm ik heb een sollicitatiebrief gehaald bij de appie & ingevuld voor vakkenvullen.
maar het probleem is dat ik 14 ben, en vriendinnen zeggen dat ik die bief pas mag inleveren als ik 15 ben, weten jullie of dat zo is?
ik word in begin juli 15.

Ja, dat is zo, dacht ik.

Vraag het daar even?
Je wordt sowieso pas aangenomen als je 15 bent. Dus je kan net zo goed nog even wachten.

Ja, mag pas vanaf je vijftiende, maar je kan al wel inleveren.
Had vriendin ook gedaan, en ze werd wel gebeld enzo, dat als ze vijftien was ze misschien ooit wel een keer terug belde, oke dat zeiden ze niet. Maar weet niet meer precies, ze hadden iig wel terug gebeld. Maar dat hoeft niet ook bij jou te gebeuren…

ik zou hem alvast inleveren, dan weten ze dat ze iemand hebben vanaf juli en anders nemen ze misschien iemand anders aan.

Nee je mag ook vanaf je 14e, ik ben namelijk ook geweest maar hun solicitatiebrieven waren op :stuck_out_tongue:

Ik ken best veel mensen van 14 die gewoon bij de C1000 of AH werken. Mag eigenlijk niet nee, maar het is wel een stuk goedkoper voor ze… En denk niet dat er écht veel op gecontroleerd wordt.

Ik zou dat formulier in ieder geval wel alvast inleveren. Soms hebben ze niet per direct iemand nodig, maar slaan ze jouw gegevens wel op in hun portefeuillebestand. Als ze nieuwe werknemers nodig hebben, kijken ze eerst in dat bestand of iemand aan hun ‘eisen’ voldoet. Je kan dan altijd nog eens na jouw verjaardag informeren of ze nog iemand nodig hebben en erbij vermelden dat je een tijdje geleden dat formulier al ingeleverd hebt omdat je graag bij hen zou willen werken.

meestal maken ze daar niet zo’n probleem van als je bijna 15 bent (tenminste, bij ons in de buurt niet…). nou is het waarschijnlijk wat anders als je net een paar maandjes 14 bent, maar als t nog maar één/een paar maandjes duurt voor je 15 bent, doen ze daar vaak niet zo moeilijk over…

en anders kan je m vaak wel alvast inleveren, dan kan het dat ze je bellen zodra ze iemand nodig hebben en je 16 bent…

als je dat inlevert kom je volgens mij gewoon op een lijst/stapel terecht dus ik denk toch niet dat je echt iets van ze hoort voor die tijd (dat je 15 bent)

Je moeten wachten tot je 15 bent. Je kan de brief altijd inleveren want dan zien ze dat je beschikbaar bent.

Wil jij een cadeaubon van bol.com t.w.v. ¤ 25,- winnen doormiddel van 1 klik? Vind Shopbuddie.nl leuk op Facebook en maak kans op die cadeaubon! Als Shopbuddie.nl 150 fans heeft wordt de cadeaubon verloot onder de fans! Dus doe gek en klik op de ‘vind ik leuk’ button en misschien win jij die cadeaubon! Klik hier!!

^oh dat is een van de naarste reclames die ik in lange tijd heb gezien.
Ontopic: bij ons in de AH mag je al vanaf 14 werken.

Ik heb ook een sollicatiebrief ingevuld van de c1000 toen ik 14 was (in juni was dat toen, werd ook in juli jarig) ben toen ook aangenomen en ben pas toen ik 15 was begonnen.

@MssKirsten: Zou je misschien je onderschrift willen veranderen :confused: Het is echt irritant en reclame → verboden.

Ontopic: Ik zou het gewoon proberen :slightly_smiling_face: Ze bewaren je briefje denk ik wel tot je 15 bent :slightly_smiling_face: En anders weer proberen als je 15 jaar bent.

Dat is niet eens een onderschrift :flushed:

Ik zie het inderdaad! ;o

Je mag bij de AH werken vanaf je 15e, niet vanaf je 14e.

ik had mijne ook ingeleverd voor dat ik 15 werd, en toen belde ze pas toen ik net 16 was. dus waarschijnlijk kun je lang wachten

^ Bewaren ze dat zo lang? :open_mouth:

kennelijk wel ;p