Sollicitatie

Ik heb heel even 'n vraagje.
Wil nu mijn sollicitatie gaan maken, maar ik vroeg me af hoe jullie dat zouden doen. De baas naar wie ik 'm op moet sturen, ken ik op zich echt al heel goed. En die weet ook waarom ik daar wil werken en die dingen.
Zouden jullie gewoon 'n kort mailtje sturen met waarom en waar je voor solliciteert. Of 'n uitgebreide?

Ik zou gewoon een brief schrijven + je cv, en die dan mailen met een klein mailtje dat je bij deze wilt soliciteren blabla en dat je brief in de bijlage zit.

Leest die baas de brieven? Want niet bij alle bedrijven is dat

Misschien je cv meesturen en dan in de mail een motivatie. Als ze een site hebben, kun je er ook in zetten op uw site las ik… dit spreekt mij aan want… Dat werkt!

@HEARTxCORE
Ze lezen sowieso de brieven ja :"). Maar zo’n hele brief. Ik zou me god niet weten wat ik erin moet zetten, want het klinkt allemaal zo stom, want hij weet het allemaal al :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha ik kan je anders wel een voorbeeld sturen via msn?

Aaah, doe maar ja! Ik heb dat nog nooit gedaan namelijk, stap altijd binnen :")

ik zou alsnog een sollicitatie brief schrijven.

Ik zou wel een sollicatiebrief schrijven, al weet die baas al dat je er wilt werken ect. Dat komt wel proffesioneler over en het is altijd goed om een keer gedaan te hebben natuurlijk.