sollicitatie HELP!

Hee!
Ik weet niet zo goed bij welk onderwerp ik deze topic moet plaatsen dus ik doe het maar hier.
Ik heb een sollicitatieformulier die ik aan het invullen ben. Ik solliciteer om bij FCtwente tijdens thuiswedstrijden drinken en broodjes enzo te verkopen. Het probleem is ik moet bij het sollicitatieformulier ook een motivatie invullen, maar ik heb geen idee. Ik wil niet zo’n standaard zinnetje van het lijkt me erg leuk om bij jullie te werken. Dus iemand misschien een idee?:face_with_raised_eyebrow:?
xxxx

Waarom wil je er dan uberhaupt werken?
Alleen omdat je het leuk vindt of…??

Dat je helemaal fan bent van FCtwente?

Haha geen idee, vul gewoon de ware rede in waarom je er wilt werken zou ik zeggen

Idd. Zeg dat je enorm fan van FC Twente bent… ;p

Waarom wil je daar werken?

Ik wil daar werken omdat ik geld wil verdienen en verder niet zoveel tijd heb dus leek dit het ideale baantje. <–Dat kan ik toch niet opschrijven:P

Omdat je een enorm grote fan bent van fc Twente en zo gratis naar een voetbal wedstrijd kan kijken en er ook nog voor betaalt krijgt ook :stuck_out_tongue:

Omdat het je heel leuk lijkt om de sfeer te proeven tijdens de wedstrijden op een andere manier, en je zo toch nog mensen kunt bedienen.

Ik werk bij de wedstrijden van vitesse haha. Het is echt heel erg leuk, sfeer is over het algemeen echt top!

en wat emela zegt zou ik niet opschrijven, want ik geloof zelfs dat het verboden is om de wedstrijd te zien…

Kijk hier heb ik nou wat aan! Heel erg bedankt!!

Oh, en aan de andere reacties had je natuurlijk helemaal niks he.

was/ben je chagrijnig ofso?

Iedereen super bedankt! ik heb nu volgende week dinsdag sollicitatiegesprek:)

Succes alvast :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl…topic/list_messages/83271

En gebruik voortaan even de zoekfunctie (via Google). Hier zijn namelijk al heel veel topics over.