sollicitatie gesprek

Graag gedaan! xD

Dat is echt super weinig zeg niet normaal !! Ik ben nu pas 14 maar ik wil in de zomervakantie bij la place gaan werken en dan ben ik 15 maar dat is maximaal 2.71 per uur

Maar moet je perse een CV hebben, want dat heb ik nog niet

Ja, op je vijftiende kan je nog niet zoveel doen waar je meer mee verdient. Je zou ook kunnen vakkenvullen bij een supermarkt. Bij de AH verdien je op je vijftiende in ieder geval 2,93. Is wel íets meer…

Edit: je zou ook gewoon La Place kunnen doen en iets beters zoeken als je 16 wordt!

Ik denk niet dat je een CV moet meenemen. Als er nog niks op staat qua bijbanen of afgeronde opleidingen (op de basisschool na) is dat niet echt interessant lijkt me.

Bij een verzorginstehuis bij ons in de buurt krijg je 4 euro per uur maar dat is dan denk ik wel zonder aftrek van belastingen en zo. Maar daar zeggen ze steeds maar niks terug ook als ik bel niet, ik had daar een sollicitatie formulier in gevullt alleen ze geven maar geen reactie of ik op gesprek mag en de vakantie komt zo dicht bij dus ik was blij dat ik van la place wel reactie kreeg.

ja ik heb vorige zomer ook bij een verzorginstehuis gewerkt alleen dat is speciaal voor 14jarige en dat ben ik nu niet meer. maar inderdaad als ik dan 16 ben dan ga ik dan wel iets zoeken maar dan moet ik niet vast zitten aan een lang contract of zo

Oh dat is wel zonde! Maar 4 euro per uur is veel hoor voor een 15 jarige! Ik zou toch nog maar een paar keer bellen als ik jou was! En al die andere lonen zijn ook zonder aftrek van belastingen, maar dat doet er niet toe. Op jou leeftijd kan je alles aan het eind van het jaar nog terugkrijgen!

En bijbaantjes zijn vrijwel altijd contracten die je zo kunt afbreken en dan hoef je nog maar een maand door te werken voor je er echt weg kan!

o dat van die contracten is fijn ja ik ga ook morgen zeker nog een keer bellen hoor !!! maar dan moet je wel de hele tijd afwassen of zo bij dat verzorgingstehuis, niet dat dat bij la place niet is of zo

Haha, nouja succes verder dan!

dankje ik vertel morgen wel hoe het is gegaan

Ja, is goed!

Het ging zoooo goed, hij vond dat ik goed matchte en nam me meteen aan.
Ik mag bij de broodjes, pizza en wokken gaan staan.
echt geweldig dit had ik nooit verwacht

Gefeliciteerd :slightly_smiling_face: Ik heb binnekort sollicitatiegesprek bij de AH.

Aaah goed zo! Ook prettig dat je weet dat je het met je baas goed kunt vinden!