sollicitatie AH

heey,
ik heb straks een sollicitatie bij AH.
nou wou ik dus vragen,wie weet wat ze allemaal vragen en waar ik op moet letten?
alvast bedankt
xxx

Zorg dat je er verzorgd uitziet, beleefd bent enz.
Waarschijnlijk vragen ze wanneer je beschikbaar bent om te werken, misschien iets inhoudelijks over de AH, wat voor school je doet enz.
Volgende keer mag zo’n vraag in het algemene bijbaantjes topic. Te vinden onder lifestyle, bovenaan want het is een sticky.
Succes!

Staat in het kassaverhalen topic, daar heb ik laatst ook geplaatst hoe alles dan in zijn werk gaat.

Edit: hoe zo’n sollicitatieding gaat en wat er daarna gaat gebeuren en zo. Tips voor een sollicitatie kan je beter in een algemeen topic vinden.

succes! ik heb een paar weken geleden gesolliciteerd, en zolang je maar beleefd bent en er verzorgt uitziet komt het wel goed :slightly_smiling_face:

Oke ik heb een paar tips voor je en als je je hieraan houdt maak je in ieder geval een goede indruk!

• Wees bescheiden maar presenteer jezelf wel goed en niet te onzeker!
  • Wees beleefd
  • Laat merken dat je graag wil werken en gemotiveerd bent
  • Zorg dat je er net en verzorgd uitziet
  • Zorg dat je sociaal en spontaan overkomt (ik weet dat het moeilijk is als je nerveus bent maar dat weten zij ook wel) want klantvriendelijkeid is belangrijk.

Succes!

Gewoon zorgen dat je er verzorgd uitziet, beleefd zijn en misschien (als je al werkervaring hebt) je cv meenemen? Er wordt gewoon wat gevraagd naar je scholing, je hobby’s en jouw persoonlijkheid. Eigenlijk is het gewoon een heel normaal gesprek, alleen dan met consequenties.