Sollicitatie @ AH

Hee dames,

ik heb morgen een sollicitatiegesprek bij de AH. Maarr ik heb er eigenlijk niet zo’n zin in haha. Want ik vind het echt zo eng om achter de kassa te zitten en met zoveel mensen te werken en ik ben zo bang dat alles fout gaat enzo ik verkeerde dingen aansla. Dus zijn hier misschien mensen met tips/ervaringen?

xxx

up :flushed:

eerst is het eng ja, maar hoe vaker je het doet hoe makkelijker het word. logisch. en die mensen die bij jou aan de kassa komen snappen heus wel dat het in het begin moeilijk is! :slightly_smiling_face:

komt wel goed
je woort wel ingewerkt en zeker aan de kassa is eraltijd wel iemand of wat na te vragen:P
elk baantje is in het begin eng maar het went wel, je maakt niewe contacten en je vind het steeds leuker als het goed is
zorg maar eerst dat je wordt aangenomen!

Ik werk ook als cassiere. Toevallig ook bij de Appie. Je wordt goed ingewerkt. Het is idd moeilijk op het begin. Het lijkt zo makkelijk als je er komt als klant, maar het valt toch tegen als je aan alles tegelijk moet denken, voor de eerste keer. Maar je leert het snel. Naar een paar dagen kun je het. Alleen de PlU codes (codes om een bepaald iets af te wegen, of codes voor dingen die niet op de band kunnen) duren even om uit je hoofd te kunnen.

Mensen vinden het echt niet zo heel erg als je een keer fouten maakt hoor, iedereen moet het leren en dat kan bijna niet zonder fouten.

Thanks voor jullie reacties! Heb hem over een uurtje, spannenddd

De tips hierboven idd en suc6!

Succeess, laat je weten hoe het ging?

Succes!

Was echt een kort gesprek haha! Hele aardige vrouw, en ik ben aangenomen. Moet alleen nog een testje doen! Heel erg bedankt voor de reacties :wink:

Wat fijn voor je :slightly_smiling_face:

haha meid is niet eng!
je wilt niet weten wat voor stomme acties ik allemaal heb gedaan toen ik net begon met werken :flushed: maar tis simpel hoor, komt goed!

(maar dat *** bedrijf heeft mij weggestuurt toen ik er 1 jaar werkte en dus opslag zou krijgen (A) )