Solicitatieformulier etos

Heyy ik ben nu 16 jaar en wil graag een bijbaantje. Na lang denken wil ik graag bij de etos werken. Alleen wat moet ik daarvoor doen? Moet ik naar de winkel gaan en vragen voor solicitatieformulier? Aan wie? En hoe? Moet ik een mailtje sturen? En wat moet daar allemaal in staan? Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt!

Hey, vaak hebben ze een site waar je kan solliciteren in dit geval is dat: www.werk.etos.nl .
Ook kan je gewoon naar de winkel gaan en zeggen dat je opzoek bent naar een bijbaantje. Ze reageren altijd enthousiast en in de winkel krijg je vaak een formulier wat je kan invullen.

Hoop je hiermee genoeg te hebben geinformeerd!
X

Dan moeten er wel vacatures bij een filiaal in jou buurt zijn he :cold_sweat:

Ga eerst maar eens langs de winkel om te vragen of ze mensen zoeken :wink:. Dat kun je aan iedereen daar vragen, je hoeft niet naar een bepaald persoon te vragen.

Ik zou niet alleen langs etos gaan, maar langs meerdere winkels en vragen of ze nog mensen zoeken

Ik zou gewoon langs gaan en vragen of ze nog mensen nodig hebben en of je een sollicitatieformulier mag hebben. Zou al wel voor de zekerheid je CV meenemen.
En inderdaad niet alleen je focussen op de Ethos maar ga ook bij andere winkels langs.