Weet iemand als het nog veel solden zijn in Antwerpen? Ik bedoel dan vooral op de Meir.
Zo ja, welke winkels? ; )
Solden zijn in juli in Belgie. Misschien vind je nog wel wat restjes, maar officieel is het gedaan.
Ik ben dinsdag op de meir geweest en zoveel waren er niet echt. De solden zijn eigenlijk gedaan in Belgie , maar in nederland zijn er wel de hele zomer nog solden
Maar als je toch wilt gaan kijken kan je altijdd nr de h&m gaan (hadden sommige dingen nog wel in de solden) , new yorker ook wel een paar , river island en eeuhh jaa nog wel een paar , de bekende winkels ongeveer
Oké, ben van België zelf ff tussendoor! ; )
Maar er zijn keren geweest dat ik na de soldenperiode naar Antwerpen ging en er nog superveel solden waren en dan ook weer van nie. Daarom dat ik het ff navraag, anders kan ik me die treinrit wel uitbesparen. ; )
^ah waar woon je dan? tjaa , ik ga laatste weekend vn augustus in breda winkelen , omdat ik zeker weet dat ik daar veel solden vind. Maar gij kunt kiezen zé!
Ah jhaa en als je toch gaat kan je misschien langs Forever21 gaan , want die wordt nu verbouwd
Solden zijn gedaan…
Ik woon in het Noorden van Limburg. Forever 21 wordt pas eind augustus geopend. Ben trouwens naar de opening in Brussel geweest, écht een aanrader!
Als ik in Nederland ga winkelen is het meestal Eindhoven of Maastricht. Da’s makkelijk vanwaar ik woon. ; )
Waar woont gij ergens?
Solden :’)?
Da’s het Vlaams voor uitverkoop! ^^
In het noorden van Limburg ging ik dit jaar en vorig jaar op kamp hihi; dit jaar in Lomel en vorig jaar in Bocholt euh jaja ik ga zeker wel kijken maar ik wist nog niet zeker wanneer dat die ging openen ^^
Ik woon in provincie Antwerpen en dan ga ik altijd naar Breda in Nederlandd
Ben ook nog pas naar Antwerpen geweest, het is echt niet meer de moeite om er nog heen te gaan als je perse voor de solden wilt (:
Ik ben ben twee keer gaan winkelen op de Meir met de uitverkoop, maar ik vond dat het dit jaar niet zoveel voorstelde. Het waren een paar rekken waar ze alles wat ze nog ‘overhadden’ in hadden gehangen en verder was er al veel nieuwe collectie. Maar ik geloof inderdaad de uitverkoop al klaar is in Antwerpen.
Oké, bedankt allemaal om het even te laten weten! ; )
Weet er misschien iemand hoe dat in de New Look in A’pen zit?
Want in de New Look te Hasselt zijn nog vrij veel koopjes en was er vorige week nog zo’n actie van 2 soldenartikels kopen, 3e voor 1 euro.
Ooh, ik woon in Bocholt! ^^
Ik denk niet dat je nu nog veel kans hebt op solden. De laatste officiële dag van de solden in België is 31 juli. Misschien vind je nu nog wat restjes, maar officieel mag het eigenlijk niet.
wat zijn solden?
^uitverkoopjes
Sale, uitverkoop, koopjes, of whatever.
&WakeUpCall had dat al gezegd.
Zijn ze er eigenlijk nog wel in Brussel?