sokkengevecht

Hallo (:

ik heb een sokken gevecht met m’n zusje, ik weet zeker dat alle zwarte halve sokjes van mij zijn maar het is haar woord tegen het mijne. Dus ik laat het maar zo, ik heb laatst allemaal nieuwe sokken gekocht. Ik wil nu dé manier waarmee ik mijn sokken kan markeren zodat mijn zusje ze niet meer kan jatten. Ik heb alleen geen idee hoe. Ik kan een rood draadje er door heen naaien maar dat werkt niet, dat gaat de hele tijd los en ziet er niet zo tof uit. Heeft iemand een geweldige manier? (:

eeeehm
geen flauw idee!

misschien kun je beter een draadje erin borduren, dus 1 klein kruisje? dat blijft misschien beter zitten.
Of je doet het met de naaimachine… 1 klein stukje!

Nieuwe sokken kopen met een of ander merkje erop.
Op mijn sokken staat een sneeuwvlokje, daardoor herken ik hem :3

met een permanente marker je naam erop schrijven? hahaha nee grapje. geen idee
ik heb hetzelfde probleem maar dan met mn moeder

een gat erin maken. haha nee ik weet niks… upje!

Ik en me zusje gebruiken onze sokken gewoon door elkaar :stuck_out_tongue: Wij hebben toch alleen maar witte sokken, en ongeveer dezelfde maat ahah!
Dus ik zou het niet weten… :l

whaha grappig xD in de binnenkant van je sokken je naam schrijven?

haha als iemand het ziet dan denkt die echt wtf? wrom zet jij je naam in je sokken O_o

Ik naai er altijd een kleurtje garen in. Dus ik heb allemaal sokken met een streepje oranje aan de binnenkant, of blauw of iets. Is heel handig en het gaat er niet uit.

Gewoon met een naald trouwens.

heuj, hier dacht ik vdweek ook over! maar dan om 2 dezelfde sokken bij elkaar te kunnen houden… ik zat te denken aan de onderkant om kleurtjes te doen ofzo… (met draadjes zoals je al zei)…

-

ik heb ooit een keer sokken gezien met een drukknoopje eraan
zodat je, voordat je ze de wasmachine instopt, aan elkaar kan knopen
maar geen idee waar je die kan kopen X’D

ja hoor ik las ‘‘stokkengevecht’’

dan kan je de ene sok toch ook gewoon in de andere proppen? dat doe ik al sinds mijn geboorte? xD

Dan kan je ze toch niet wassen, als ze in elkaar zitten.

ik heb hetzelfde probleem
dus heb ook geen oplossing xd

Up voor dit grote probleem! Nog meer creatieve ideeën (:

Mijn moeder wast ze en legt ze dan in de vensterbank neer, dan moeten wij zelf onze sokken pakken. Zij is altijd voor mij aan en als ik eerder ben haalt ze ze van mn kamer af. Ik zoek een permanente oplossing zonder dat ik elke week sokken sta te wassen voor mezelf waardoor ik kan aantonen dat de nieuwe sokken van mij zijn en van niemand anders.

hahahahahahahahahhahaha je wast niet eens vanaf je geboorte? WTF?

Maar je kan toch ook gewoon sokken kopen met een randje er aan bijv. je hebt bij pipoos dat hotfix dan kan je dus diamantje op je sokken “lijmen” is niet zo duurt en het blijft er op. en irritant is het niet want het dingetje is niet zo groot.