Sokken een musthave?!?

Hellloooo

Ik vind het zelf altijd wel leuk om bij een mom jeans opvallende hoge sokken te dragen en zie het ook steeds vaker voorbij komen. Wat vinden jullie: sokken zijn een musthave?

Speak up!

Nee, geen must have, vind het wel leuk om ‘happy socks’ te hebben, maar niet speciaal om die te showen

Ik vind happy socks wel leuk! Nu wel nog in ieder geval, niet als het echt een trend wordt dat iedereen het draagt. Dan verliest het de authenticiteit, want dat vind ik er leuk aan. :slightly_smiling_face:

Een mannelijke kennis van me draagt vaak happy socks op een korte broek, vind dat wel tof haha.

Ik vind het ook leuk, alleen dan niet om aan de hele wereld te showen maar meer omdat ik ze zelf leuk vind.

Ik heb niet zo veel met deze trend, vind zulke sokken wel leuk maar dan niet om ze opvallend te dragen. Vind vooral die dikke witte ‘sportsokken’ echt niet mooi als die volop zichtbaar zijn.

ik vind het wel leuk. maar ik vind het altijd zo jammer om m´n geld te besteden aan sokken. En leuke sokken zijn vaak duurder dan minder leuke/simpele. dus dan koop ik maar weer die simpele.

Ik vind het niet zo. Vind het ook een afknapper bij mannen. Ik draag niet vaak sokken maar als ik ze draag zijn ze gewoon zwart/grijs.

ik vind het zelf leuk om bij bepaalde soorten schoenen van die sokken te dragen met zo’n kant randje aan de bovenkant (maar dan wel als ik een jurk/rokje aan heb want onder een lange broek vind ik het een beetje awkward staan). maar ik zou leuke sokken geen must have noemen ofzo. ze zijn wel leuk en soms geeft het je outfit net dat beetje extra, maar of je nou normale sokken kiest of leukere sokken maakt voor mij niet zo heel veel verschil.

Ik vind sokken dus überhaupt helemaal niks. Ik vind het dus ook een beetje vreemd dat mensen sokken zo zichtbaar dragen :joy::speak_no_evil:.

Ik vind dat het best leuk kan zijn, maar dan bijvoorbeeld zo:
https://static.highsnobiety.com/wp-content/uploads/2017/05/16125411/best-socks-sneakers-main-2-480x320.jpg

http://oraclefox.com/wp-content/uploads/2014/07/Socks-Sneakers-White-Fashion-Editorial-Oracle-Fox.3.jpg

Maar ik vind het geen must have… en happy socks vind ik vreselijk sorry

Ik ben altijd al gek geweest op vrolijke sokken. Streepjes, stipjes, figuurtjes, dieren alles is leuk. Al draag ik ze als normale sokken en dus niet duidelijk zichtbaar.