soft 'n shine lipbalsem GOSH

Ik heb op internet geruchten gelezen dat deze uit de vaste collectie werden gehaald en was benieuwd of een van jullie weet of dit al gebeurd is? Of zijn ze nog te koop?
Zo niet, wat is een soortgelijk product? Ik ben niet zo’n fan van lipsticks, dus daarom wilde ik een lippenbalsem met een leuk kleurtje!

Ik heb er toevallig ook een uit de uit-het-assortiment-bak gehaald bij de Kruidvat, maar heb niet echt gekeken of ze helemaal uit het assortiment zijn.
Vind hem wel echt geweldig!

Wanneer was dat? Want dan ga ik even in die bak kijken. Hoor er alleen maar positieve reacties over en soortgelijke producten kan ik ook nergens vinden!
Waarom moeten nou altijd alle fijne producten uit het assortiment gaan haha…

Uhm, nog geen 2 weken geleden !

Okee, dan ga ik maar heel hard hopen dat ze nog steeds in zo’n bak liggen! Dankje :slightly_smiling_face:

Ik heb er ook 1 uit die bak, maar dat is al wel een hele tijd terug. Gister lagen er bij mij nog wel een paar in, maar dat weet ik ook niet helemaal zeker…

blijkbaar hebben ze dan er een hoop dingen uitgegooid want mijn favo mascara is ook al niet meer te koop :frowning_face: Allemaal nieuwe hebben ze nu met met gewoon die borsteltjes met haartjes. Terwijl ik altijd zo een flexi borsteltje had. Echt klote…

deze zijn inderdaad uit het assortiment gegaan. misschien dat in de uitverkooptrays nog iets ligt

Ook ik heb hem uit een uitverkoop bak. Lekker laag prijsje, dat wel haha. Maar ¤1 voor betaald. :slightly_smiling_face:
Ze zijn wel super fijn, dus als je er nog een vind, meenemen.

Ik heb er helaas geen meer kunnen vinden in die bakken, maar wel een alternatief product! De Xperience Sheer Gloss Balm van Max Factor.

Ik heb ook uit de uitverkoop bak, maar was wel anderhalf maand geleden of langer.
Volgens mij zijn ze er nu al uit.

… WAT

Ik gebruik die dingen elke dag… : (