soepele lokken

hey meiden!

Ik heb gigantisch droog haar, vooral onderaan is het heel droog, het valt niet soepel over je schouders maar het is gewoon 1 klomp droogheid. Ik heb hier wel een foto met voorbeeld
http://www.dailyhairtips.com/wp-content/uploads/2009/02/frizzy-hair-bad-hair-day.jpg

(dit is wel heel overdreven, maar zoiets heb ik ook vooral aan de onderkant)
Hebben jullie fijne middeltjes of tips waardoor je haar als dit krijgt?:

http://yepyep.gibbs12.com/wp-content/uploads/2009/04/cassie-picture-1.jpg

(oke, cassie heeft wel heeeel mooi haar maargoed!)

Ik zit hier erg mee en ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen!! Alvast bedankt

wow! ik zou een keertje naar de kapper gaan om te vragen of zij nog raad weten ofzo, want ik heb daar niet echt verstand van . :stuck_out_tongue:

dat is niet haar gezicht :slightly_smiling_face:

Wow, crap, dat is toch niet je eigen haar?

Als het zo aan de onderkant is, dan moet je dode puntjes eraf halen. Gebruik shampoo voor droog & beschadigd haar, neem haarmaskertjes, föhn/stijl/krul het zo min mogelijk. Als je dat dan toch doet, gebruik een lotion om je haar te beschermen.

een heeeeele dure kapper inhuren voor een paar duizend dollar =)

haha nee dat is niet mijn gezicht hoor!
als ik zulk haar had zou ik echt gek worden. Shampoo gebruik ik ook voor pluizig haar (john frieda) maar mijn haar word daar juist heel droog van! dan zit het de volgende dag pas goed. Wat wel iets helpt is na het douchen je haar met koud water naspoelen, maar het blijft gewoon ehm… kut haha:$

uhhu.

alsj e haar juist droog van John frieda word dan lijkt me het beter omdat niet te gebruiken?

Voor beschadigd haar is beter =]
En idd, koud water maakt je haarschubben dicht, daardoor het meer glimt.

nee klopt maar hij was best wel duur, en nu moet ik hem wel opmaken van mijn moeder:$:@

hmm…

Ik had zoiets dus ook. ook helemaal wanhopig enzo, en toen heb ik Gliss Kur Deep Repair shampoo gekocht. WAUWW, hij werkte echt super!omdat hij zo goed werkte, en ervoor zorgde dat ik geen pluizig haar meer kreeg, heb ik ook de creme gekocht.
dus ik raad je aan om die shampoo en creme te kopen :ok_woman:

Cassie hád mooi haar.

ooh dat ga ik dan ook proberen! dankjewel voor de tip haha:D

@no0b, cassie had mooi haar ja… maar het staat haar wel dat nieuwe kapsel

nog meer tips misschien?:blush:

tsja een hele hoop tips zijn al gegeven maar goed:

ik zou beginnen met naar de kapper te gaan en je gespleten punten te laten bijknippen. dit kan een flink paar centimeters zijn maar als je haar echt dood is onderaan zit er niet veel anders op.

Als je haar dan geknipt en terug gezond is moet je het goed onderhouden. Koop:

• een goede shampoo voor droog haar (ik vind zelf ultra doux van garnier erg fijn, john frieda vind ik poep…)
  • een goeie conditioner en haarmasker (nutri repari van garnier in de pot roelt, als gewone “snelle” conditioner kan ik je die van inecto aanraden).
  • een goed serum voor je haar (die van inecto is heel goed, beter dan biosilk vind ik zelf) dat je telkens in je haar doet als je het gaat stijlen of fohnen of zoiezo een klein beetje in de puntjes om ze wat extra te voeden.

stijl/krul en fohn je haar zo min mogelijk! en als het toch moet doe dan serum in je haar of een spray of iets dat je haar beschermt tegen de hitte.

in de zomer moet je ook opletten met je haar als je in de zon zit of veel gaat zwemmen in de zee ofzo want dat droogt je haar allemaal uit. je kan haarpsray met spf kopen of je haar in een petje of bandana doen om het te beschermen tegen de zon. Ben je gaan zwemmen spoel dan je haar uit en doe leave in conditioner in.

goed, dat is zo’n beetje alles wat ik nu kan bedenken :slightly_smiling_face: hopelijk heb je er wat aan!

Poeeh dat zijn fijne tips ja. John Frieda was mij ook best wel erg tegengevallen, maar ik had in de reclame 4 flessen gekocht (twee shampoo, twee conditioner) dus die móest ik wel opmaken zegmaar, omdat ze zo duur zijn, maar ik denk dat ik ze toch maar aan me zus geef haha.

Maar het is ook gewoon zo, haar bepaalt een groot deel van je gezicht, en bij mij wil het gewoon NOOIT soepel zitten met mooie lokken ipv dat droge pluizige, en als ik dan naar foto’s van Cassie kijk denk ik:
hoe doet ze het toch?:anguished:?

je mag niet vergeten dat het een rode loper foto is. als je angelina jolie op zo’n foto ziet vind ik haar prachtig maar als ik haar dan op een “normale” foto zie denk ik soms echt gatver… wrs zijn ze uren bezig geweest met haar haar mooi te stijlen en ze heeft ook een professionele stylist.

uhuh dat klopt,
maar het is gewoon om jaloers op te zijn, zulk mooi haar!
maar je hebt wel gelijk, als iedereen een personal stylist heeft zou iedereen mooi haar hebben. Ik heb er ook al over gedacht om kappersshampoo te kopen, maar iemand enig idee of dat helpt? Omdat het redelijk prijzig is
bedankt voor alle fijne tips in ieder geval:D

ik vond zelf van niet… heb er paar gehad maar zelf grijp ik altijd terug naar ultra doux shampoo uiteindelijk. het grote verschil zogezegd tussen gewone shampoo en kappersproducten is dat er geen siliconen inzitten maar als je beetje ingredienten kan lezen vind je heel makkelijk gewone shampoos die ook siliconenvrij zijn. ultra doux en inecto zijn bv 100% siliconenvrij. dat nieuwe merk syoss ook.op zich zijn het meestal wel fijne shampoos bij de kapper maar hun prijs niet waard.

Koop een serum. Bijna ieder merk heeft er wel een. Dat helpt heel goed tegen droog en glansloos haar.