Society6; Verkoop je artwork

Ik heb via een post in het tekeningentopic een enorm leuke website ontdekt; society6.com.
Je kunt er je artwork uploaden en vervolgens verkopen als bvb printje, iphone hoesje of kussen. Je hoeft zelf niets te regelen, je upload je werk, stelt in hoeveel je erop wilt verdienen en Society6 regelt het printen, verzenden en de betaling.

Ik vroeg me af of er meer girlsceners zijn die deze website gebruiken? Om te winkelen of om zelf te verkopen? Ik heb nu een accountje met een aantal prints erop; http://society6.com/psdreamer

Ik heb al veel gave dingen gezien en volgensmij is het ook heel erg leuk om gewoon te kijken of te winkelen :slightly_smiling_face:

Wat een leuke shop heb jij zeg! Ik had er wel eens van gehoord, maar gebruik het zelf niet. Hoe maak jij die printjes dan, schilderen, photoshop?

Photoshop, een tablet en dat konijntje bvb heb ik zelf gefotografeerd.
Maar voornamelijk photoshop om die dingetjes in elkaar te zetten.

Yep, ik heb ook een Society6 shop :slightly_smiling_face:
Ik moet nog een keer wat tijd besteden aan het uploaden van meer werk, maar ik heb in ieder geval al twee kussenslopen verkocht!

http://society6.com/Netherfly

Oh dat klinkt ideaal! Ik dacht dat het alleen voor foto’s was.

Ik heb wel eens gekeken om een case te kopen (ZOVEEL MOOIS!!!) maar ik vond het vrij duur, al is het wel tof, ik heb er niet zoveel geld voor over.

Wat leuk!
Leuke bezigheid voor de vakantie, en misschien verdien je er ook nog wat aan :slightly_smiling_face:

Zal eens kijken of ik dat zal doen, ben niet zo’n heel groot photoshop genie, maar dat kan nog worden

Als je een goede camera of scanner hebt kun je ook tekeningen/foto’s etc uploaden hoor! :slightly_smiling_face: de kwaliteit moet alleen wel redelijk hoog liggen ivm printen.

En helaas heb ik dan weer geen vakantie maar alsnog een leuke bezigheid voor de vrije uurtjes ;p

Echt super gaaf! ;'O

Mooie dingen! Ik volg je!

Ik heb er zelf ook een, grootste deel is fotografie, en wat photoshop. Maar ik wil ook meer posters enz erop zetten. tijdgebrek

Wat ik me afvraag, word het ook echt gekocht? Wel ontzettend mooi.

Ik heb er pas geleden een gemaakt dus er staat nog maar 1 print op: http://society6.com/DaphneOudeGeerdink

Nou dat meisje waardoor ik het ontdekte (ben even haar naam kwijt… ze zit op girlscene en kan superleuk tekenen) heeft al wat verkocht geloof ik :slightly_smiling_face:

Ah, jij bent het meisje wat ik bedoelde haha :slightly_smiling_face:

Maar het is wel een prachtige print! Heb je facebook ook meteen leuk gevonden, ben helemaal weg van je stijl!

Ik heb ook mijn shop geopend! Pas 1 ‘product’, maar toch.

Ik voel me wel echt slecht als ik jullie shops zo bekijk

Ik wil er één opzetten, zegt ie dat de resolutie niet goed genoeg is. Terwijl het niet eens een foto is? Hoe kan dit?

(Het is degene die ik ook als profielfoto heb op society6)

hele leuke site ik was ook bezig om een account aan te maken maar ik vroeg me af hoe het mij zat met die 1 euro die je moet aanbetalen want ik heb namelijk geen paypal. kan dat ook gwn via je bankrekening?

Voor zover ik weet heb je wel per se PayPal nodig. Maar waarom koppel je dan geen PayPal account aan je bankrekening? Dan is het probleem opgelost toch?

ja klopt maar allemaal zo’n gedoe, heb ook geen idee hoe het moet. En verder heb ik het ook niet nodig.
Maar misschien doe ik dat nog wel een keer ja!