sociale technische wetenschappen

heey , ik wil graag sociale technische wetenschappen volgen , maar ik weet niet zo goed wat het inhoud + wat je er later mee kan volgen , ik heb al gegoogeld maar ik vind niks xd dus help mij a.u.b !

ja ik volg het :slightly_smiling_face:
-Je krijgt eigenlijk dezelfde hoofdvakken als in moderne, maar dan met iets eenvoudigere boeken, en je doet langer over een onderwerp of thema (bv met wiskunde en nederlands). Maar op dat vlak is er niet zo veel verschil, het is ongeveer even moeilijk qua stof.
-Je krijgt 1x in de week 4 uur koken(toch bij mij op school).
-Je hebt het vak sociale wetenschappen, wat inhoud… nouja je leert over mensen zegmaar (het denken en sociale houdingen/omgang van mensen)

• Je krijgt natuurwetenschappen, dat is biologie, chemie en fysica in één vak.

dit is wel maar vanaf het 3de jaar, wanneer het dus echt sociaal technische WETENSCHAPPEN is. In het 1ste en 2de jaar is het sociaal technische VORMING.
ik weet niet hoe oud je bent, maar naar welk jaar ga je ?

Ohja en later ga je er gewoon mee verder studeren aan de universiteit of hogeschool, het is geen afstudeerrichting natuurlijk.

hoezo wil je iets graag studeren terwijl je niet eens weet wat het precies inhoudt?

Dankje voor de informatie, en ik ga naar het 3de jaar =D x

Euhm , ik heb er wel al iets van gehoord, dat je er kookte enzo , en van mijn school moet ik tso doen en dus daar kon ik tussen uit kiezen, en nu doe ik STV maar ik wou weten wat STW inhoud :relieved:

Ik volgde STW maar kon de wiskunde niet aan, nu volg ik voeding-verzorging
maar dit is te laag voor mij.
Op deze site vind je meer over STW. http://www.annuntiata.be/tso/tso_stw.htm