Sociale media: serieus verslavend?

Hoi iedereen!

Ik ben Cézanne en zit momenteel in VWO 6, en moet dan ook een profielwerkstuk maken. Mijn onderwerp is ‘verslaving aan sociale media’. Een erg actueel en interessant onderwerp vind ik zelf!
Voor mijn onderzoek heb ik een online (geheel anonieme) enquête opgesteld, om meer te weten te komen over het gebruik van sociale media onder jongeren. En ik zou het super tof vinden als jullie mij bij mijn profielwerkstuk willen helpen door mijn enquête in te vullen! Het duurt ongeveer 3 minuutjes.
De link is: http://www.thesistools.com/web/?id=378862

Alvast onwijs bedankt!

Liefs, Cézanne.

Dit mag niet op GS

Enquetes zijn strikt verboden

Ik heb dit idee al eerder aangegeven maar is het niks om een eigen topic te maken waar iedereen zijn enquete kan droppen?

Nee lijkt mij niet want enquetes mogen gewoon niet op GS.
Dus ook geen apart topic ervoor.

Goed idee, dit is echt spitstijd qua enquêtes en het is een beetje lullig om alle topics te sluiten, zijn vast genoeg mensen die het in willen vullen :stuck_out_tongue:

Maar er is toch ook een ‘Post je blog topic’?

Zo’n topic, gaat dat werken? zijn er meisjes die dat willen invullen? Is er animo voor?
(ja veel vraagtekens goed he)
Want ergens is het een goed idee, en ik doe ook een studie waarin veel enquêtes voorkomen dus ik snap de noodzaak ervan.
Maar wij zien het nu zo voor ons dat dat topic vol komt te staan met enquêtes en er verder niemand ooit in zal kijken.

Als er genoeg animo voor is dan wil het nog wel een keer voorleggen bij de rest van de mods en bij Danique. Want het word nu volgens mij vooral niet toegestaan vanwege het mogelijk gespam.

Ik ben zo iemand die dat leuk vind om in te vullen, en ik denk vast dat er meerdere zijn.

http://forum.girlscene.nl/forum/school/is-er-een-behoefte-voor-een-algemeen-enquete-topic-invullen-en-posten-287888.msg273937746.html#msg273937746

Je mag in dit topic reageren over of dit nodig is of niet.

Voor nu is de regel nog steeds dat het niet mag en gaat het topic op slot.