Social work topic

Haaihaai.

Ik ben eem eerste jaars studente aan hogeschool inholland en ik studeer SPH (sociaal pedagogische hulpverlening).
Ik zit nu in en drukke periode op school qua leerwerk enzo,
maaar ik vroeg me af of er meer studenten SPH/MWD zijn zodat we misschien samenvattingen door kunnen pasen aan elkaar! Zou mij namelijk enorm helpen dat ik niet mijn psychologie en filosofie boek door hoef te lezen en samenvatten in twee weken tijd. (soort van tijdnood :dry:)

xx

Je doet toch geen twee weken over twee boeken lezen en samenvatten? Je moet een beetje globaal proberen te lezen en alleen het belangrijkst te filteren. Je hebt er toch ook les over gehad neem ik aan?

Haha nee dat is waar, maar ik moet ook mijn stage afronden, project afmaken en paar verslagen schrijven. En de lessen vallen wel tegen. Het is en blijft InHolland waar de docenten denken : goh, laat ik geen les geven en de laatste lesdag even een blok van 5 uur filosofie geven -____-

Oh oke, ik zit ook op INHolland en ik heb eigenlijk altijd wel, op een paar modules na, altijd gewoon normaal les gehad. Maar je hebt ook geen powerpoints ofzo of leerpunten in je studiegids? Dat hielp/helpt mij altijd om te filteren wat ik moet weten en dan kan ik dat uitschrijven.

Ja, precies. Meestal als ik klaar was met mijn samenvatting, was ik ook al bijna klaar met leren. Dan hoefde ik alleen nog maar echt ‘rijtjes’ in mijn kop te stampen.

Na de zomer ga ik ook Social Work studeren. Ik twijfel nog tussen SPH en MWD. Heb er veel zin in en denk dat dit topic later in het jaar van pas kan komen (als er samenvattingen worden doorgestuurd dan).

Mijn vriend gaat SPH studeren in Zwolle volgend jaar, dus ik ga dit topic voor hem wel een beetje in de gaten houden (a)