Social media

HAAY allemaal. Ik ben een meisje van 16 en ik mag geen Snapchat en instagram van mijn ouders. :frowning_face:( ze keuren het niet goed omdat alle foto’s die je post kunnen worden gebruikt voor reclame. Ik begrijp mijn ouders wel maar vind het lastig mijn vrienden uit te leggen dat ik het niet heb. Weten jullie een alternatief van social media waar wel veel mensen opzitten en hebben jullie tips voor mij hoe ik hier mee om kan gaan? Dankje xxx

tbh je mist echt niks

ff

inderdaad,

Ik heb zelfs geen facebook. vroeger zat iedereen erg raar te kijken, nu kijkt niemand er echt van op. Of je meedoet met een social media is niet echt belangrijk.
Je hebt nog altijd je email en telefoonnummer.

Inderdaad.
Facebook gebruik ik enkel om te kunnen chatten met mensen waarvan ik het nummer niet heb en snapchat gebruik ik amper. Twitter en instagram gebruik ik vooral om te kijken wat andere mensen plaatsen.

Dankje ik zal het onthouden. Zelf krijg ik wel het idee dat ik juist iets mis, maar ik dacht ook dat ik echt de enige was en dat had ik mis. Dankje!

Toen ik 16 was had ik liever geen social media gehad maar ik had het wel omdat iedereen het zowat had maar het heeft mij op die leeftijd alleen maar onzeker gemaakt… Ik was nooit tevreden met hoe ik eruit zag op facebook, insta etc… Nu 5 jaar later kan ik wel genieten van het delen van foto’s omdat ik mezelf durf te zijn op social media… Maar als ik nu weer 16 was, dan zou ik er zeker niet zo mee bezig willen zijn als dat ik toen deed.

Instagram kun je gewoon op prive zetten, dan kan niemand je foto’s zien…