Bijna iedereen heeft het tegenwoordig; Facebook, Twitter, Hyves, Tumblr, etc. Maar wat vinden jullie er eigenlijk van?
het is leuk.
Ik doe lekker mee, alleen facebook dan.
Hyves: Stom,
Tumblr: Stom,
Facebook: Handig,
Twitter: Leuk
Over het algemeen vind ik social media leuk, zolang ze je sociale leven niet beinvloeden. Sommige vriendinnen van mij zaten met mijn feest op hun mobiel op twitter en dat vond ik ronduit asociaal…
Ik vind het wel leuk. Het is een gemakkelijke manier om met elkaar in contact te komen en op twitter kun je allemaal grappige dingen followen als omgidothistoo ect. En vaak als ik een vraag heb over school ofzoiets, post ik een berichtje op twitter of facebook en heb je binnen 5 minuten antwoord, superhandig dus.
Maar ik ben het wel met hierboven eens, sommige mensen zijn echt zwaar verslaafd en zitten over op social media, dat vind ik dan ook weer niet nodig.
^inderdaad. Het valt mij ook op dat heel veel mensen bijna altijd met hun mobiel aan het twitteren/facebooken zijn… Ik vind het nogal irritant.
Ik heb alles wel, maar doe er nauwelijks iets mee! Het is natuurlijk wel fijn om snel contact te kunnen leggen als je iemand nodig hebt!
Toen ik twitter had, checkte ik het zo vaak, dat ik het irritant vond worden. Same met hyves. Dus dat heb ik allebei verwijderd. Heb alleen nog fb.
Ik vind alleen twitter en tumblr erg leuk, maar sommige mensen kunnen een beetje doorslaan erin. Er zijn echt mensen die echt letterlijk alles wat ze doen tweeten of op facebook zetten. :\
Ik doe alleen nog aan Facebook, omdat mensen nu niet meer zeuren dat ik Facebook aan moet maken :’)
Verder doe ik er ook gewoon niets mee.
Ik vind het wel leuk, maar minder hoe snel je ‘verslaafd’ wordt aan bijvoorbeeld facebook, op een gegeven moment wil ik toch wel even op fb kijken als ik een hele dag niet op mijn laptop ben geweest…en dat vind ik raar en stom van mezelf haha ik heb geen internet op mijn telefoon, puur omdat ik weet dat ik daar dan echt teveel mee bezig ben en ik weet hoe irritant ik het vind als een vriendin van mij bij het uitgaan altijd maar op haar blackberry aan het fb’en is of pingen enzo…beetje jammer. Verder zet ik zelf nooit op fb dat ik wakker ben, ga slapen en ga eten, mensen die dat wel doen vind ik ronduit irritant.
Facebook & twitter.
Facebook vind ik fijn, maar dan meer om gewoon een beetje bij te blijven wat betreft vrienden die je niet vaak ziet etc.
Twitter gebruik ik bijna niet meer en hyves vind ik echt niks meer aan.
Zo’n beetje mijn hele opleiding draait om Social Media, ik spreek mijn vrienden, klasgenoten en zakenrelaties nog even snel tussendoor, dus ik vind het zeker handig.
Als je weet hoe je er normaal mee om moet gaan iig…
Als je zelfs op twitter gaat zetten dat je naar de wc gaat, dat gaat wel heel ver.
Ik zet echt niet mijn hele leven op zulke sites, maar het is handig voor bepaalde dingen.
ik doe er niet aan. volgens mij ben ik echt de enige:P
Ik heb facebook en twitter. Twitter gebruik ik alleen voor de jongerenraad (kun je contact houden met wethouders en burgemeester enz.)
Ik heb geen smartphone e.d. dus check facebook alleen als ik op mijn laptop zit.
En sommige mensen zijn wel vervelend met: ‘Ik ga nu … eten’ of ‘ik ga slapen’. Ik vind niet dat je elk klein dingetje erop hoeft te zetten. Facebook vind ik eigenlijk wel handig om feestjes/evenementen bij te houden.
Nog even een leuk voorbeeld van wat er niet op te zetten: Een oud-klasgenoot van mij heeft het heel vaak over poepen in zijn status (of hij het nou net zelf gedaan heeft of wat anders…) Dat vind ik nou weer wat teveel informatie…
nah, ben er niet echt zo mee bezig.
Alleen tumblr. Al vind ik dat niet echt Social media aangezien het niet echt voor contacten leggen is zoals hyves en facebook. Het is niet echt social haha :’)
Ik heb geen van alles! Heb wel hyves gehad, maar heb dat verwijderd. Vind het allemaal onzin!
Ik vind het leuk, maar met mate.
Als mensen op school of op feestjes bijvoorbeeld de hele tijd op hun mobiel zit te twitteren, facebooken en weet ik het wat vind ik het rond uit asociaal. Verder vind ik ook dat mensen té verslavend worden aan social media en ik merk het ook een beetje bij mezelf.