Social Media Campange, MEIDEN GEZOCHT !

Hey Meiden/Dames!

Ik zal mezelf eerst even voorstellen voordat ik mijn verhaal doe. Mijn naam is Emy van der Doe, ik ben 21 jaar oud en ik studeer Social Work aan de University of Applied Sciences.

Lekker belangrijk zal je denken maar ik heb jullie hulp nodig. Ik wil voor mijn vrije studiepunten een social media campagne op gaan zetten.

‘’This is what a real body looks like’’

Dit idee begon bij mijzelf, ik volgde zoveel Instagram bikini modellen dat ik ging twijfelen over mijn eigen lichaam. Is dat buikje wel normaal, waarom heb ik daar striae? De laatste tijd is er zoveel gaande op Social Media, iedereen word alleen maar slanker, fitter, mooier… Of in ieder geval zo lijkt het.

Ik wil een social media movement starten. Echte lichamen, Echte meiden. Ik vind dat de jongere generatie moet weten hoe een echt lichaam eruit ziet. Een deukje hier, een putje daar, muffintops… Newsflash, het hoort erbij.

Ik wil voor deze meiden (eigenlijk alle meiden, want, let’s be honest, we hebben allemaal onze onzekerheden) een mooie facebookpagina maken met foto’s erop van echte lijven, echte dames (in hun favoriete ondergoed).

Ik doe zelf ook mee en ga mijn onzekerheden letterlijk en figuurlijk ‘’te lijf’’. Wil jij ook meedoen?
De foto’s zullen gepubliceerd zonder je hoofd, alleen de body’s zullen gezien worden, je blijft dus volledig anoniem.

Lijkt het jou gaaf om het verschil te maken, te inspireren en iets over jezelf te leren, en ben jij tussen de 15 en 25 jaar oud, mail mij dan op:
emyvanderdoe@hotmail.com

Voor vragen of meer informatie, twijfel ook zeker niet om mij te mailen!

Lets make a change!

Liefs,
Emy

1 het is Campagne
2 dit is niet toegestaan,want het is reclame.

Ik zou ervoor kiezen mensen in bikini te doen en niet ondergoed. Ondergoed is toch iets wat mensen minder snel gaan doen