Sociaal; iemand die mij kan helpen& mailvriendin?

-

-

Hoi :slightly_smiling_face:

Ik heb wel vrienden, dus geen ervaring

(oeh dat klinkt hard sorry XD)

ben nie zo goed in dat soort dingen mensen helpen enzo en praten maar sterkte en succes

je mag me wel mailen hoor, maar ben ook niet echt goed in het helpen van zulke dingen …

hee,

ik heb zelf als eens een berichtje geplaatst om iemand te vinden met wie ik kon mailen om zo’n beetje dezelfde reden maar daar is toen niks uitgekomen

misschien wil jij met mij mailen ?

Hee,

Ik heb genoeg vrienden etc. maar ik wil heus wel met je mailen hoor;)… of msn:)

heeyy…k had al gereageerd op je anderee topc maarr k wil je wel helpe mense zegge dat k best wel goed ben in dat soort dingen dus als je wlt…k wil best wel maile ofsoo!! gzelligg!! :wave:

Ik kan dat altijd goed met mensen praten over hun problemen,
dus als je wilt…

Je mag me altijd een Note sturen.

x

Stuur maar een Note als je wilt “praten” :wink:
Dat mag altijd!

ik wil wel.
als je wilt moet je me msn vragen dan praten we wel meid.

xx

Bedankt meiden, ik zal jullie snel mailen/noten!

Heey meid je zult al veel kandidaten hebben, maar als je wilt mag je altijd mij mailen, noten, msn’en…wat jij zelf wil :wink:
Ik heb wel redelijk wat ervaring en mijn vriendinnen komen ook naar mij als ze problemen hebben. Ik vind het altijd superleuk als ik iemand wat vooruit kan krijgen.

xXxjes

Same here :wink: Vroeger was ik ERG asociaal. Kon alleen maar met m’n (kleine) vriendengroepje overweg. M’n uitdaging voor 2008 was om socialer te zijn, en tot nu toe is dat al een stukje gelukt, ja (niet helemaal, omdat ik een periode problemen heb gehad, waardoor alles een beetje in 't slop zat, maar dat gaat nu weer bezig, en ik ga mijn uitdaging herstarten. Doe gerust mee) :slightly_smiling_face: Je mag me ook altijd eventjes noten. Dan geef ik je m’n msn enzo, dan zien we wel weer.
Veel liefs, Laur xx

Ik wil wel met je mailen!
Altijd gezellig hoor!
xxBabyLovee

Ik wil zeker met je mailen over problemen!
Ik note je even mijn mailadres
xxxx

Heyyy kheb ook niet zo geweldig veel vrienden (muahah dat klinkt echt zielig)
ik wil echt wel met je mailen over je problemen als je dat wil
xxx

ik heb zelf wel genoeg vrienden maar als je wilt mailen vind ik dat goed hoor;) gewoon een brichtje plaatsen als je wilt, ik mail zeker terug!

Heey ik wil wel met je mailen als je wil :smirk::laughing: