Soak off gellak in combinatie met gewone nagellak?

Weet iemand of dit mogelijk is?
Ik mag namelijk de soak off lakjes van mijn zus soms lenen (basecoat, wit, topcoat),
maar ik vind het vooral leuk om nail art erop te maken. Nou doe ik dit niet vaak i.v.m het feit dat het de volgende dag er al af is, waar ik de moeite niet voor wil doen.
Wanneer ik dit gebruik met de base- en topcoat, dan zou het 3 weken kunnen blijven zitten,
maar kan je dit in combinatie gebruiken?

Ik zou het eens vragen aan iemand die ervaring heeft met zulke lakjes. Ik vrees eigenlijk dat het er niet gaat uitzien door de samenstelling van de topcoat.

Daarom heeft ze het ook op het forum gepost. Zelf heb ik er geen ervaring in, maar als je het even had gegoogled had je het gevonden. Ik zocht met “Soak off gel polish with normal nail polish” en dit was de eerste site: SPLIIIEE
Je ziet het. Je kan het allebei gebruiken!

Je kan het toch gewoon proberen?

Nou ik had al gegoogled, maar kwam verschillende antwoorden tegen op sites.
Toen heb ik het maar uitgeprobeerd. De normale nagellak hoopte zich soort van op, alsof je de nagellak naar elkaar toe heb geschoven. Jammer :frowning_face:
Ik ga het nog een keer proberen, gewoon een uur wachten na de normale nagellak!

Ik heb net toevallig ergens gelezen dat je je nailart mooi kan houden door er een matte topcoat op te doen , en die van essence blijkt goed te zijn.
Zelf doe ik ook nailart en ik gebruik altijd een bascoat , en als me nagels heel goed gedroogd zijn (waar ik bijna nooit geduld voor heb ) kan je nog een topcoat erover heen doen dan blijft het wel langer mooi ,
Om je nagels sneller te laten drogen voor de topcoat kan je je nagels ook even in ijskoud water laten liggen ( echt vriezer koud dus ) dit blijkt te werken en kan je ook sneller je topcoat erover doen!
Ik zelf gebruik gewoon nagellakjes en dingetjes van essence , dus een hele duren top/base coat is niet nodig.
En een witte basecoat gebruik ik meestal ook dan komen de kleuren mooier uit die je erover heen doet…
Lang verhaal sorry , hopelijk heb je er iets aan haha!

x

Ik zelf doe ook met Soakoff en dit is gewoon mogelijk.
Als je maar alles doet wat je moet doen, eerst de base, dan de kleur en dan de Top.
Bij mij waren ze prima gelukt, en hoezo volgende dag eraf? ik loop er na 1 / 2 weken nog mee.
Met of zonder tips, gebruik je wel een UV lamp?

oh ik up een oud topic. sorry. :slightly_smiling_face: