Soa?

Heey Meiden ff een vraagje:

Heb je kans op een soa in/rondom je mond als je je vriend aftrekt met je eigen speeksel, en dan dat af en toe doet (het speeksel aanvullen)? Als je snapt wat ik bedoel :cold_sweat: Hij is nog maagd.

Ik maak me namelijk een beetje zorgen (ben nu erg ziek…) Zal er wel nix mee te maken hebben maar toch :wink:

XXjess

Nee

als je het gewoon het veilig doet niks aan de hand.

SOA’s worden overgebracht door geslachtsgemeenschap, maar ook door seksuele contacten via de mond, door anale contacten of contacten met lichaamsvloeistoffen zoals sperma, speeksel, bloed en vaginale afscheiding.

heb jij zijn geslachtsdeel ook in jouw mond gehad? of heb je hem alleen maar afgetrokken, want van orale seks kun je wel een soa krijgen,

Heb je het speeksel via jouw mond overgebracht (dus met je mond er ook letterlijk op) om met je handen in je mond en van je had op hem?

Ik raad je aan je eerst verder te verdiepen in soa’s, zwangerschap, gevolgen, wat te doen als… enz enz. voordat je verder gaat met iemand.

Hij is niet in mijn mond geweest met zijn geslachtsdeel, maar ik heb wel met mijn handen aan het gezeten en af en toe in mijn mond gestopt om speeksel te pakken zegmaar. :cold_sweat:

Ik denk dan niet dat je een soa hebt opgelopen, dan is de kans namelijk wel heel erg klein,
Als de klachten wel aanhouden en je je er toch niet zo lekker over voelt, kun je altijd nog naar de dokter gaan. (die heeft ook zwijgplicht, dus je hoeft niet bang te zijn dat je ouders het te weten komen of iets dergelijks…)

Bedankt voor het reageren! :slightly_smiling_face:

ik hoop dat je een soa krijgt vieze bobba

What the actual fuck.

HAHHAHA.