SOA test

Hee meiden,
Misschien een beetje een rare vraag hoor maar hebben jullie wel eens een SOA test laten doen?
En om welke reden wel/niet?

Nee ik niet.
Mijn vriend is mijn eerste, we doen het met condoom en ik vertrouw erop dat hij niks heeft.

Mag ik vragen waarom je dat precies wilt weten?

nee ik niet.

Haha ja natuurlijk mag dat, hoor best vaak van meiden dat ze het graag willen doen maar vraag me af of het nou ook echt vaak gebeurt en wat voor mensen een reden is om het te laten doen.

Dacht; misschien heb je zelf vragen die je niet durft te stellen… Vandaar dat ik het even vroeg.
Ik werk als doktersassistente en er komen heel veel meiden/jongens, mannen/vrouwen naar onze praktijk om een soa test te laten doen. Er rust ook niet meer echt een taboe op. Het zijn ook zeker niet alleen pubers ofzo, ook volwassenen maken wel eens ‘foutjes’ :wink:

Meestal geven mensen toch redenen op als; ‘nieuwe relatie - wil het dus zeker weten’. Of ‘paar maanden geleden foutje begaan en toch angstig’.

Ja, ik, voor chlamydia :’) Omdat ik constant blaasonstekingen had.
En mijn exvriendje was de eerste voor mij, hijzelf had al eens een keer iemand anders gehad, en hij zei dat ze het wel veilig gedaan hadden, maar je weet maar nooit zeker dat er per ongeluk iets gebeurd is ofzo…

Na de test kwam hij trouwens zeggen dat hij ook nog maagd was en die ene keer gewoon verzonnen had. LUL

XD Sorry ik moest hier echt om lachen, wat een leugen :’)

^ Je mag best lachen hoor, nu vind ik het ook wel grappig en zielig :’)

Ik niet, maar een vriendin, vriend en ‘t vriendje van een vriendin laatst wel. Ze wouden het gewoon allemaal eens weten of ze wat hadden, maar hadden uiteindelijk niks. Wat me bij sommige best verbaasde, maar goed :’)
Ik wil het ook nog wel een keer gaan doen, ook gewoon om te checken.

Mijn vriend wel en hij heeft er nu nog trauma’s van, arm jochie haha.
Ik niet, was nog maagd.

Echt een hele stomme vraag want het is immers een SEKSUEEL overdraagbare aandoening :’)