SOA-test

Ja heey, ik moest van de huisarts een soa-test doen door meerdere blaasontstekingen achter elkaar. Ik heb gewoon zo’n thuistest gekregen voor chlamidya, in een grijs doosje met twee wattenstaafjes etc, ging allemaal prima. Alleen ik ben totaal vergeten hoelang je na opsturen de huisarts kunt bellen voor de uitslag?? Ik woon in amsterdam en het laboratorium is daar ook. Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Wat dacht je van opbellen en het daar vragen?

Heb je het al ingeleverd? Anders kun je het gelijk vragen. En anders inderdaad even vragen hoe lang gebruikelijk is, want dat wil nog weleens verschillen per lab/huisarts.

Bij de huisarts waar ik werkte kon je bloeduitslagen na 3 dagen te horen krijgen, soa-test uitslagen na 4 dagen

Vind het wel vrij apart dat ze het je meegeven om thuis te doen, heb dat nog nooit gehoord :stuck_out_tongue: Is vast nieuw ofzo

Dag of vier/vijf.

Mijn huisarts maakt altijd zelf een ‘‘uitstrijkje’’ bij me, en daar zit meteen een soa test in en een zwangerschapstest. Best fijn eigenlijk, laatst belde ik zei de assisitente GEFELICITEEERD! Dus ik zo HUH WAT? zegt ze ER IS NIKS AAN DE HAND HAHAHAHAHA.

godverdomme man.

HAHAHHAHAHAHHA

O god ik zou me echt dood schrikken.

Nee maar @TS: Telefoon oppakken en bellen.

Het is gelukt hoor jongens! Zoals verwacht negatief gelukkig :cold_sweat:

Mag een slotje op!

Oh dat is fijn! Gelukkig maar! :slight_smile: