Soa door beffen?

Hei hoi ik heb al een tijdje een vriendje hij zegt dat hij nog nooit seks heeft gehad als ik het er op moet geloven en ik heb dat ook nog niet nu hebben we al wel " in de douche, en op bed" handwerk gedaan ik heb hem afgetrokken en hij mij heel vaak gebeft ik vind dat erg fijn maar raak daarna altijd in paniek en ben ik bang dat ik een soa heb ik heb ook vaak darm/buikklachten… KUN JE ALS JE BEIDEN ONTMAAGD BENT EN HIJ BEFT JOU OF JIJ PIJPT HEM KUN JE DAN EEN SOA KRIJGEN? Alvast bedankt​:thinking::sweat_smile:

Je kunt inderdaad een SOA krijgen van orale seks. Kijk zeker eens op deze website waar je meer uitleg kunt vinden over SOA’s: http://www.seksualiteit.be/seksueel-overdraagbare-aandoeningen.
Ik kan uit je verhaal opmaken dat je niet helemaal zeker bent of je vriendje nog maagd is. Ik zou het er zeker nog eens goed met hem over hebben. Anders zou ik alle twee een SOA- test laten doen dan weet jij het zeker van je vriendje en je vriendje ook van jou. De kans dat een van jullie een SOA heeft opgelopen indien jullie beiden nog maagd zijn is niet zo heel groot, maar wees altijd voorzichtig.