SOA/Aids door pijpen zonder condoom

Hallo dames,

Allereerst wil ik zeggen dat ik nog heel nieuw ben op deze site en dat ik nog even moet wennen. Ik heb een paar vragen en zit er echt mee!

Ik had namelijk in oktober 2012 een vriend en die heb ik een paar keer gepijpt, ook wel eens zonder condoom. Ik had eerder nooit en vriend gehad en mijn eerste seksuele ervaring was dus met hem en vertrouwde hem dus eigenlijk ook toen hij zei dat er niets zou kunnen gebeuren als ik hem zonder condoom zou pijpen. Het is een paar maanden later uitgegaan, en ik heb me er ook niet erg veel zorgen over gemaakt.

Nu heb ik een ander vriendje. De eerste keren pijpte ik hem met condoom, maar hij wilde erg graag dat ik het zonder condoom deed en toen ik dat 1x deed vond hij dat veel lekkerder dus wou hij dat de volgende keren ook. Ik heb hem dus ook 3x zonder condoom gepijpt, omdat ik eigenlijk ook wel zeker weet dat hij niets heeft. Ik weet namelijk hoe hij is, en dat hij nog nooit seks ofzo heeft gehad met iemand. Ik weet eigenlijk eerlijk gezegd ook niet of hij iets moet hebben zodat ik soa krijg.

Mijn vraag is dus hoe groot de kans is dat ik SOA/Aids heb door twee jongens te hebben gepijpt, ongeveer 6x zonder condoom. Ik schaam me wel om dit te vragen maar wil het gewoon weten.
Ik weet dat jullie nu gaan zeggen dat ik naar de huisarts toe moet, maar die is op vakantie en komt pas over een maand.

Ik wil echt alleen maar antwoord op mijn vraag, dus geen tips zoals niet meer zonder condoom pijpen…Want dat maakt het erger voor mij.

Alvast heeeeel erg bedankt
Ben echt blij dat ik een site gevonden heb waar ik met dit soort dingen kan komen.

Die kans is er altijd.

Alleen als de jongens besmet zijn met een soa of dergelijke kan het zijn dat je besmet bent. Ik zou gewoon een soa test doen als je er niet zeker van bent.

Van mijn huidige vriend weet ik zeker dat hij nooit seks heeft gehad, dus hij zou dan niet besmet kunnen zijn toch?

Hoe weet je dat zo zeker? Test gewoon beide.

Ik heb nog een vraagje; ik had ooit gehoord dat aids veeeel erger is dan soa (omdat soa wel te genezen is en aids dodelijk is) maar zou pijpen zonder condoom dus alleen kunnen leiden tot een soa of ook tot aids?

Een SOA kan je ook krijgen door orale seks dus je weet het eigenlijk nooit zeker.

Wat bedoel je met beide?

Aids is een SOA. Serieus…ga je eerst inlezen alsjeblieft.

Jij een test, en hij een test.

Aids is een auto-imuun ziekte die inderdaad niet te genezen is, er zijn wel aids-remmers die je dan je hele leven moet slikken. Als diegene HIV-positief is (wat ik betwijfel) dan kan je besmet raken ja. Je kan besmet raken met aids via bloed, vaginaal vocht, sperma, voorvocht en moedermelk.

En drugs, als je die via een naald inbrengt.

Dat weet ik, maar ik vraag of je alleen van die minder erge soa’s kunt krijgen van pijpen zonder condoom. Of ook aids…

Ja ALLE SOA’S.

Hij wilt het niet…Maar het is toch ook genoeg voor mezelf als ik die soa test alleen doe?

Alle soa’s zijn erg. Maar inderdaad lees je beter in want dit is allemaal te vinden op internet. Ja je kan ‘minder erge’ soa’s krijgen van pijpen zonder condoom. Soa’s worden overgebracht door het voorvocht/sperma.

Als hij een SOA heeft, en jullie doen iets op seksueel gebied, krijg jij die SOA. Dus nee, is niet genoeg.

Waarom wil hij niet? Mmm…dat zou ik niet vertrouwen.

Maar zijn er serieus nooit meisjes die pijpen zonder condoom? Ik bedoel, aids is toch erg serieus…En ik hoor gewoon van veel jongens dat ze vaak zijn gepijpt zonder condoom of van meisjes dat ze vaak hebben gepijpt zonder condoom.Dit is gewoon wat ik niet begrijp.

Als je beide geen SOA hebt, en geen van de twee het Hiv virus bij zich draagt, is er niets aan de hand.

Hoe oud ben je eigenlijk?

Als jullie beide niet besmet zijn is er geen kans op aids/soa of wat dan ook. Als je een lange relatie bent dat je elkaar vertrouwd dan kan het best.