So you think you can dance 2009

idd, ik dacht ook dat het eerst bij de dans hoorde
totdat de presentator aan kwam rennen.
Hij is wel heeel knap. =$
Hij was ook echt heel schattig/zielig toen hij z’n capuchon op deed
toen wou ik hem echt knuffelen. =)

Voor virgil, omdat ik hem ken =)

Ik kijk af en toe, Is die knaas Pablo er al uit? hij heeft me vroeger vet erg gepest: geslagen, uitgescholden. dus ik gun t hem niet, net als de vorige keer dat hij er uit gekickt werd. Ja mensen veranderen, maar dat gevoel voor hem blijft bij mij wel hangen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik kijk het! :slightly_smiling_face:

Ik ben voor Lorenzo en Kris/Chris (weet niet precies hoe je het schrijft?),
Echt zo zielig voor Lorenzo… eerst dacht ik dat het erbij hoorde,
maar toen bleef hij wel heul lang liggen!

Owja, mn 2lingbroer heeft mee gedaan vorig jaar. maar hij was niet goed genoeg. Maar nu zit hij al wat langer op lucia marthens, dus wie weet. en hij kent ook bijna iedereen die mee doet. dat vind ik grappig :stuck_out_tongue:

HAHAAAA.
Hier moest ik echt om lachen.
Maar leuk voor jouw,hij is eruit :slightly_smiling_face:
Ik was niet echt een fan van hem,hij zag er zo homo uit,en volgens mij was hij het geeneens x)

indd,

en hij had vreemde, lelijke tanden :ninja:

JeeJ! :beer:
Hahah sorry, oude jeugdzeer XD
Maar volgens mij was tie t een beetje, ofzo. Mn broer zei van wel geloof ik. en zn tanden zijn idd raar.
Maar ik vind dit gewoon pure karma, aangezien ik wel een opleiding heb :stuck_out_tongue: en hij wss niet.
Tja karma is a bitch (A)

haha ik ook! En hij had die handen zo om zijn knie en toen dacht ik nog van, zo lijkt het net of die pijn aan zn knie heeft. Maar dat was dus ook zo haha.

Wie zijn er eigenlijk uit? Ik had het opgenomen, maar het duurde veel langer dan tot half 11.

Lorenza heeft zn kniebanden gescheurd, en komt dit jaar dus niet meer terug :frowning_face: Jammer. Mja beter dat hij nu rust, en volgend jaar 100% weer mee kan doen?

ooh nee =(
ik had nog zo gehoopt dat het terug in orde zou komen met hem !

Das echt jammer, hij was echt goed. Mer inderdaad wat MJ555 al zegt, het is beter en verstandiger om ermee te stoppen totdat het genezen is, anders heb je alleen jezelf ermee.
Ik ben niet echt voor iemand, al vind ik Kris, Sobian(of hoe je ´t ook schrijft), Els en Oona erg goed.

oooh zo jammer vo Lorenzo!

ik ben voor Oona en Kris :grin:

Ik ook!
Echt hartstikke zielig voor Lorenzo, hij was echt goed!

Ja zo zielig voor Lorenzo en dat hij niet meer mee mag doen is zo jammer :[
Maar hij moet eerst genezen en hij is echt vet goed :]
Dus ik hoop dat hij volgend jaar weer meedoet!

Ik vind ze eigenlijk allemaal goed! Geweldig programma vind ik het :]

Wat erg,
Hij was mijn favoriet.
Echt zo zielig.
Ik hoop echt dat hij volgend jaar weer komt.

:frowning_face: lorenzooo.

wat jammer voor lorenzo, hij was van deze editie de beste.
ik denk dat hij gewoon volgende editie sowieso dan mag terugkomen, omdat hij al door was.

nu ben ik voor oona en els.