So you think you can dance 2009

Wie kijkt het ?
& voor wie zijn jullie?

i LOVE sytycd. ik ga er ook kaartjes voor bestellen!
ik vind lorenzo wel heel goed, zonde van gisteren. en ja zo vroeg ben ik meestal nog niet echt voor iemand, dan zijn er nog teveel. over 3 weken ofzo heb je veel meer gezien en ken je ze wat beter…

ik zou ook wel willen gaan naar een liveshow ! Waar kun je er ergens tickets voor bestellen?

Ik kijk het. Maar ik ben nog niet echt voor iemand. Ik vond het gisteren zo zielig voor Lorenzo :pensive:

Ik vind het :darth:
http://e.deviantart.net/emoticons/s/stormtrooper.gif

Helemaal mee eens :darth:

ik ben zo blij dat belgië ook eindelijk meedoet !
zo kan ik het ook volgen XD
alsins , ik ben voor Lorenzo :slightly_smiling_face:

jaa ik kijk

ocharme lorenzo :frowning_face:
k’vind hem een van de beste ^^ hopelijk kan ie de volgende show meedoen

Ik kijk het.
Écht zo zielig voor Lorenzo.
Hij kan zo goed dansen,en hij ging echt huilen enz.
Zo zielig.
En hij is écht knap :slightly_smiling_face:.
Ik wil dat 'ie volgende week weer meedoet.
Ik dacht eerst dat het er gewoon bij hoorde,die ''val".
Maar toen dacht ik,heayy hij blijft wel erg lang liggen.
Echt zielig,ook voor Oona.

Ik volg het ook, ben voor Lorenzo… Wel erg van gisteren maar de dans bleef geweldig, maar ik ben ook wel erg gek op moderne dans :l Vond gister die dans op Justins nummer ook tof.

ik dacht net hetzelfde !
en opeens bleef hij dan liggen , echt ik vond het zo erg !
toen ze hem aan het verzorgen waren zag ik echt een traan lopen langs zijn wang , vond het zo erg voor hem !
hopelijk doet hij volgende week weer mee ( en daarna natuurlijk ook :stuck_out_tongue: )
hij kan dansen , hij is knap , hij heeft het gewoon !

ik dacht van sta nou eens op joh. maar blijkbaar had hij toch wat :’]
anyway,ik vind de dansers een beetje saai vergeleken met vlede jaar dus kijk het alleen als er echt niks anders op tv is.

Ik vind het best wel een leuk programma, en ik ben voor zoals de meesten hier voor Lorenzo en Oona. 'k Vond het echt erg wat er gisteren gebeurde, ik dacht gewoon dat die val erbij hoorde, maar toen ik z’n handen voor z’n gezicht zag en Oona naar hem zag toelopen, wist ik direct dat het wat anders was…

Die Chris doet 't overigens ook wel goed, en ik vind dat Marleen wel goed kan dansen.

Ik heb btw niet meer gekeken naar de danceforyourlife, wie zijn er afgevallen?

Ik kijk het wel maar ik vond het vorig jaar leuker, toen was ik ook al gelijk vanaf t begin af aan fan van Timor =D maar nu zit er niet echt iemand bij die er zo uit knalt als hij vind ik…
naja Lorenzo is wel goed en die chris is opzich ook wel goed (die politieman)

Nouwja,wat.
Hij had ze knie uit de kom.
En Shelbie,bruin,ofzo & Pablo,zwart haar,beetje gay zijn afgevallen.

ja , kvind hem ook zoo knap :cowboy_hat_face:
& ik was zo de hele tijd aan het wachten om hem te zien , gebeurt dan nog zoiets. Hij was zo schattig toen ie zich wegstak achter die kap

Van de jongens is Lorenzo toch wel bij de beste, hij is volgens mij de meeste all-round danser. Het is wel vervelend voor hem dat hij zo’n soepele gewrichten heeft want dan heb je heel snel iets aan de hand… Hopelijk geraakt hij tot het eind!

Bij de meisjes is Els mijn favoriet, ze heeft een supergoede techniek en ook een mooi uitsraling.

kaartjes kun je bestellen op rtltickets.nl

Voor mijn dansleraar, Louis, natuurlijk(L)

hm, enige wat ik weet over dat programma is dat ik die Ivan van vorig jaar lekker vond.