Bij Glamour van deze maand krijg je als je abonnee een tas van So Nize, ik zou alleen willen weten of iemand deze tas heeft en hoe hij bevalt (kwaliteit enzo.)
En anders of iemand dat Vichy Huidverzorgingsset of Dermalogica set heeft.
tas:
Bij Glamour van deze maand krijg je als je abonnee een tas van So Nize, ik zou alleen willen weten of iemand deze tas heeft en hoe hij bevalt (kwaliteit enzo.)
En anders of iemand dat Vichy Huidverzorgingsset of Dermalogica set heeft.
tas:
Mooie tas (’:
Ik weet dat ik ook een tas kreeg bij de glamour van een of ander merk, niet dit merk overigens, maar die was binnen een maand kapot.
^ oh nouja, dan gebruik ik m wel niet voor school
uppp
ik heb ook een tas gekregen bij de glamour, een zwarte, die niet van dit merk is. Maar die was al kapot toen ik hem kreeg. Toen ben ik er gelijk achteraan gegaan en heb ik een tweede gekregen. Maarja wel stom natuurlijk.
Mijn vriendin heeft een mango tas bij de glamour genomen en die is wel heel goed! Dus ik weet niet hoe het met deze zit
x Nura from ‘World Of Fashion Inspiration’
Nouja, dan gok ik er maar op dat hij wel goed is.
ik wil m ook bestellen! hoop dat ie stevig is ik gok t er ook maar op want ik vind m echt gaaf!
Als je nu een abbonnement voor 2 jaar neemt krijg je een heel nagellakpakket, ook superleuk!
^ oh heb al besteld, toch bedankt!
ik heb m ook al besteld haha.
Ik had eigenlijk net dezelfde vraag, zou hem misschien ook willen gebruiken voor school. Aangezien er nu 2 mensen hem gaan hebben, zouden jullie mij misschien willen laten weten hoe hij jullie bevalt?
^ Ja, ik krijg 'm rond 2 weken binnen volgens mij, dan zal ik nog wel wat posten hier (als ik het niet vergeet :p).
Mooie tas
ziet er mooi uit die tas
ik heb de tas binnen, de kleuren zijn wat valer, en het leer is niet zo glad als op de foto. ik weet niet hoe het zit met kwaliteit, want er zit nog niks in, maar hij lijkt mij wel aardig stevig.