So many boys, so little feelings.

Ik ken superveel leuke en aardige jongens, maar ik val niet op ze en ik snap niet waarom. Ze zijn erg aantrekkelijk, aardig, lief en behulpzaam, maar ik geraak niet verliefd op ze. Haha, ik wil zo graag weer eens verliefd zijn, dat is zo leuk.

Is 't raar, dat ik maar niet op die jongens val, want ik ben echt niet lesbisch/bi-seksueel ofzo (not being mean).

But then again, er zijn veel jongens die nooit iets in me zullen zien, vanwege mijn humor, volgens mij :’). Misschien is 't ook uit zelfbescherming dus, want ik ben al vaker gekwetst geworden door jongens, zomaar vanuit het niets.

Same here.

bij mij was het ook zo…
was 3jaar verliefd op dé jongen van mijn jaar, maar eigelijk kende ik hem zelfst ni echt.
dan een lange tij niet verliefd geweest en ik wou het zooo, dus ik keek constant rond naar mooie jongens, maar ze gaven me geen vlinders :frowning_face:
nu ben ik 5maanden verliefd op een jongen waar ik nooit d8 op te vallen (ken hem6jaar) maar hij is echt verkeeerd ‘i dont know whats wrong with me!’
maar het is zijn schuld want hij geeft me super veel aand8 maar hij houdt me al 5maanden aan een lijntje en dat ik ook erg cut, ben echt al veel dagen door hem wat depri geweest…maar ook super happy dus pfff kweni
jij veel scc, gwn afwachten het komt ONVERW8
:ok_woman:
:four_leaf_clover:

Bij mij juist het omgekeerde!
Ik heb een keer 3 jongens tegelijk heel veel meer dan leuk gevonden,
maarja,
Het probleem bij mij is dat een gewone crush heel snel groeit tot een heeele erge verliefheid (A) Nu dus weer, en meestal zijn het nog niet eens de knapste en leuksten,
maar dan denk ik gewoon: híj heeft wat!
Ik smelt ook echt voor van die lieve jongens weetjewel :wink:
Echt zwaar irritant.

Maar het verschilt dus heel erg per persoon hoe snel je verliefd wordt, ik denk dat het bij jou zo is dat je een jongen heel goed moet kennen, en hij jou ook, om gevoelens voor hem te krijgen.
zoals je zegt heb je aparte humor, maar als je een jongen tegenkomt die die humor snapt dan weet je dat je goed zit :wink:
Niet de hoop opgeven! Haha.

Bij mij hetzelfde…
Ik ben in de 3e en 4e (heel erg!) verliefd geweest op een jongen, maar ik was te schijterig om er wat mee te doen… ook omdat het een zwaar arrogante en populaire jongen was… maar daarna én daarvoor ben ik nog nooit écht verliefd geweest.

als jongens tekenen geven dat ze me best leuk vinden ofzo… scherm ik me af en ga ik afstandelijk doen… 1x heeft een jongen mij gevraagd om wat te gaan drinken… hij zei ook… gewoon wat drinken hoor, niet meer… xD maar dan freak ik ook, ZO enoying.
ik heb een beetje het gevoel dat ik bang ben om me te binden aan iets ofzo… :crazy_face: heel apart.

maar ik wil gewoon alleen iets met een jongen waar ik echt verliefd op ben… niet zomaar tussendoor iemand omdat het moet :pensive:
en daarom heb ik ook nog nooit gezoend… ookal ben ik bijna 18 :cold_sweat:

Idd.
Ik ben nog nooit verliefd geweest, wil ondertussen ook wel eens weten hoe het voelt. xD

Ik heb nét hetzelfde, en ik zit er middenin (ofja, het hangt ervanaf hoe lang het nog gaat duren. Nu is het bijna anderhalf jaar…).

aahh… en dan zegt iedereen natuurlijk dat hij super arrogant is enzo… of heb je 't tegen niemand gezegd?

ik zei het in ieder geval tegen niemand… en later aan mn beste vriendin… toen kwam een ander meisje erachter, en dat meisje kende hem heel goed… rookte altijd met hem enzo…
ging mn vriendin altijd bij haar staan als ze aan het roken was enzo… :roll_eyes:
en ik me heeeel dom gedragen… deed ik die tijd altijd met jongens.
maargoed. die tijd is voorbij :stuck_out_tongue:

ik dacht in die periode wel van hoe kan in nu in hemelsnaam niet meer verliefd op hem zijn??? ik zie m bijna elke dag xD
pas toen ik van school af ging is het minder geworden en uiteindelijk was er niks meer xD
dus sterkte :angel:

Waw, kan me zo goed spiegelen in je verhaal (:
Ik vertel het eigenlijk nooit, krijg je meestal (IRL) van die voze opmerkingen (’:

Wanneer je op zoek bent naar verliefdheid zal het niet snel komen…
Je kunt liefde nou eenmaal niet forceren. Gewoon lekker laten voor wat het is en voorlopig genieten van het vrijgezellenleven!

Zelf heb ik ook humor die niet iedereen snapt, mijn grappen worden nogal eens als kwetsend opgevat, maar zelfs ik heb een jongen ontmoet die d’r om kan lachen!
Dus je moet je niet veranderen omdat je denkt dat je anders nooit een leuke jongen vindt… Gewoon lekker jezelf blijven en je komt vanzelf iemand tegen die dat weet te waarderen!

Hij is niet meteen arrogant ofzo, maar hij zit zegmaar in een ‘verkeerd milieu’. Ach, ik heb het verteld aan m’n best vriendin (die vroeger bij hem in de klas zat, en nu nog héél af en toe eens met hem praat) en zij zegt dat hij echt een aardige jongen is. *zucht*
Volgend jaar is hij van school (nog 2,5 maand). Ik zal hem wel missen denk ik, ook al is er nog niets gebeurd xD

aaahh… ja das kut.
Misschien kan je vriendin hem uithoren ofzo? :kissing:

Wel, het zit zo dat ik niet op zoek ben ofzo, maar ik verlang er gewoon naar. Ik ga echt niet iets forceren ofzo, zo ben ik niet.

Ik heb wel eens dat ik gewoon met een jongen zoen, die ik dan net op dat moment echt helemaal geweldig vind en me vlinders geef, maar uiteindelijk blijkt dat dan niets te zijn. :’) Nee, dat doe ik niet altijd en dat doe ik niet vaak, maar dat is wel eens gebeurd. Ik ben geen slet (!).

Haha, dat laatste geeft me toch goede hoop. (:

Ze heeft al om z’n nummer gevraagd om een heel onsubtiele manier, maar dat heb ik laatst weer uit m’n telefoon verwijderd, want wat ben ik met een nummer dat ik toch niet durf te bellen? En zo is er altijd wel iets waarom ik de stap niet zou durven zetten…

je moet gewoon eens leuk glimlachen, hoi zeggen in de gangen ofzoiets. van die spontane dingen, die stiekem subtiele hints zijn ;p

Ik heb juist het omgekeerde. Ik krijg een crush op ongeveer alles wat rondloopt. En dan kan het binnen één week zware verliefdheid zijn(nja zo voelt het) en de week daarna, is pats-boem over. Maar ik denk dat dat is om mijn gevoelens voor mijn ex te verdringen, voor hem zal ik gewoon altijd een enorme zwak houden.

@Cedrinn - mijngod je haalt alle echt alle woorden uit mn mond!

OMG, ik ken dit zo!!! of ik vind een jongen helemaal leuk die aan de andere kant van de wereld woont, en hij mij dan ook…

alleen komt dat denk ik ook omdat ik soms one of the guys ben
daar heb ik opzich geen problemen mee maar alle (oke, bijna alle) jongens op school (kleine school) hebben dat met mij dusja

ik val meestal op jongens die mij niets vinden…
dat onbereikbare heeft iets sexy vind ik :stuck_out_tongue:

haha, ik herken het. ben ook al té lang niet meer echt verliefd geweest. en de laatste x dat ik een beeetje verliefd werd, kreeg hij verkering.