So In LOVE

Heei iedereen op Girls scene
Ik moet dit echt even kwijt en ik weet niet echt met wie ik van mijn vriendinnen zou kunnen praten.
Ik zit nu in de tweede, en er zit een jongen in mijn klas dit ik sinds begin dit jaar super leuk vind. We houden echt van heel veel de zelfde dingen. Hij is een beetje erg populair in onze klas enzo… en ik dus echt niet… (ik heb wel mijn eigen vriendinnen waar ik het heel gezellig mee heb enzo) en ik denk dat het nu een beetje een probleem voor me is. Heel veel meiden vinden hem namelijk erg leuk. 1 meisje die zit in zal maar zeggen zijn “vriendengroep” en zij zit niet normaal erg met hem te flirten en zit hele tijd aan hem! Volgens mijn vriendinnen heeft ze dit altijd al gedaan, maar sinds ik hem dus ook heel leuk vindt word ik hier heel jaloers van =( en hij lijkt het ook helemaal niet erg te vinden dat ze dat doet… Ik heb natuurlijk helemaal niks over hem te zeggen ofzo maar alsnog… ik denk dat niemand het leuk vind om je crush met een ander meisje te zien… Maar de laatste tijd hebben we het dus erg gezellig! Ik had eindelijk de moed om met hem te praten enzo en het bleek dus dat we heel veel gemeen hebben en hij heeft gezegd dat hij me wel een heel leuk meisje vind en volgens een vriendin van me had hij tegen een van z’n vrienden gezegd dat hij mij heel knap vond… Ik weet dus niet echt hoe het zit en de laatste tijd roept hij mee vaker om wat te vragen of te vertellen ofzow, of om op hem te wachten en hij maakt me echt heel blij! Alleen als dat andere meisje erbij is hij vaak alleen maar met haar bezig en ik wil hem heel graag vertellen dat ik hem leuk vind… alleen ik weet niet hoe en waarschijnlijk durf ik het ook gewoon echt niet! Ik zit al maanden lang te piekeren en te dromen over hem en ik weet echt niet wat ik nu moet doen… Hij maakt me ook echt heel zenuwachtig…
Ik hoop dat jullie de tijd willen nemen om dit te lezen en me te helpen :kissing:

Misschien kun je eens vragen of hij mee naar de film wilt :slightly_smiling_face:? Misschien kun je dan voorzichtig laten vallen dat je hem wel leuk vindt en dan kijken hoe hij reageert :slightly_smiling_face:

ja, dat zou ik graag willen maar ik ben echt een schijterd =P en ik ben echt bang dat het ongemakkelijk wordt tussen ons als ik dat vraag en hij door heeft dat ik hem leuk vind, en stel hij vind mij niet leuk dan word het vast heel awkward tussen ons =(

Ik snap wel dat het heel eng is, god ik weet niet eens of ik het zou durven hoor. Maar als je helemaal niks doet, kom je er nooit achter. En dan blijf je van een afstandje zwijmelen en jaloers zijn op dat andere meisje. Gewoon een film waarvan je weet dat hij die ook leuk vindt (aangezien jullie wel dezelfde dingen leuk vinden) vragen of hij niet mee wil omdat je er graag heen wilt. Of iets doen waarvan je weet dat hij dat leuk vindt en anderen in je omgeving dat niet leuk vinden. Als hij nee zegt weet je al genoeg en als hij ja zegt dan kun je vanaf daar verder bouwen

Ja dat is helemaal waar! Echt fijn dat je me helpt <3 en idd ik kan maar beter actie nemen. Ik moet nu alleen nog de moed verzamelen *makkelijker gezegd dan gedaan* waar ik ook echt niet op zit te wachten is dat dat andere meisje het hem verteld en hij ja tegen d’r zegt om op een date te gaan of zoiets en dan heb ik mijn kans verspilt. Dit is echt de eerste keer dat ik zo verliefd ben op een jongen. Ik heb wel vaker vriendjes gehad maar hij maakt me zoo blij! Ik denk echt 24/7 aan hem. Ik heb zelf meerdere malen over hem gedroomd?!? Ik ben echt een hopeloos geval =P

^ je zal zoch echt iets moeten doen, anders zal je het nooit weten! Naar de film gaan is een goed idee, omdat je dan daarna altijd nog over de film kan praten als jullie geen andere onderwerpen hebben, dus dan wordt het niet stil tussen jullie. Hoewel ik daar eigenlijk niet aan twijfel, want je schrijft zelf dat jullie heel veel gemeen hebben.

En verder hoeft het nog niet meteen te betekenen dat je verliefd bent op hem, als je hem mee vraagt voor een drankje of naar de film. Dus als jullie nu al goed praten samen, dan zal hij vast niet weigeren een avond met jou samen door te brengen! En dan kan je zelf zien hoe de avond verloopt. Als je je er goed bij voelt kan je hem meer vertellen, en anders niet. Dan heb je gewoon een leuke avond met hem doorgebracht, en kunnen jullie kijken of er een tweede avond komt of niet.

Doe het nou maar gewoon. Wij kunnen het niet voor jou doen. Veel succes :slightly_smiling_face:

Je kunt ook gewoon zeggen; “Hey, wil je vanavond een filmpje bij mij kijken/iets bij me drinken?” Dan klinkt het misschien niet als een date, maar gewoon als een gezellige avond. (:

Heeel erg bedankt! En ja helemaal waar, jullie kunnen het niet voor mij doen! Ik hoop dat ik morgen naar hem durf op te stappen en hem het te vragen!

Hem meevragen naar de film of voor een drankje is makkelijker als hem vertellen dat je hem leuk vindt. Dus vraag hem eerst mee naar de film!! Dat lukt je vast wel!! En misschien gaat de avond wel zó goed, dat je hem niet meer hoeft te vertellen dat je hem leuk vindt :slightly_smiling_face:

Nee hoor. Je bent verliefd. Dat is mooi! Ga nou maar snel achter hem aan en laat ons morgen weten hoe de film was :slightly_smiling_face:

Inderdaad Thanks! Ben echt helemaal excited voor morgen =P ik hoop dat ik de moed kan verzamelen om het te vragen!!

Haha! Ja ik ben erg verliefd! Ik zal zo snel mogelijk laten weten als er iets van komt =D

Okee overmorgen dan, ook goed :slightly_smiling_face:

Haha!

Raap je ballen bij elkaar en vraag het, hoe stoer een jongen zich ook gedraagt, dit vinden jongens ook hartstikke eng en misschien komt het er anders niet van! Succes. :slightly_smiling_face:

Dat is zeker zo!! Als ik altijd had gewacht tot de jongens de eerste stap zetten dan had ik in mijn leven misschien maar 2 vriendjes gehad. En zeker niet mijn huidige vriend (Tom als je meeleest, weet je nog wat voor een schijterd jij was haha!!!)

En ik heb me laten vertellen dat jongens het eigenlijk stiekem ook heel leuk vinden, als de meiden eens initiatief nemen!

Dat is zo! En ja dat zeggen mensen wel vaker dat jongens het leuk vinden als meiden de eerste stap zetten etc! Haha (Tom als je meeleest, weet je nog wat voor een schijterd jij was haha!!!)

Ik ben benieuwd… heb je het gevraagd?

Ughh :frowning_face: Ik ben er dus achter gekomen dat hij blowt! Wat ik zo niet verwacht had… De school waar ik op zit ligt in het bos dus telkens in de pauze zijn er wat jongens die aan 't blowen zijn en blijkbaar doet hij ook mee?!? En dat is voor mij echt een totale afknapper! Maar nog erger, ik wou hem vandaag dus even apart vragen en hem vertellen dat ik hem leuk vind, kom ik er achter dat hij iemand anders heel leuk vindt! Eindelijk de moed verzamelt hoor ik dat hij een van mijn vriendinnen leuk vindt. Ik had het met mijn vriendin (die hij dus leuk vindt) er zo over en zij vindt hem dus echt niet leuk en zou zo sowieso niks met hem beginnen omdat ze weet dat ik hem leuk vind, dat vond ik wel heel lief van d’r. Maarjah ik was dus een tijdje erg in een dip vandaag, maar het gaat nu wel beter =P Er zijn zat jongens op de wereld en ik wil iemands eerste keus zijn en niet gewoon als “Rebound Girl” gezien worden zal maar zeggen. Dus ik denk dat ik maar even geen contact moet zoeken met hem want anders word ik echt verdrietig dat hij me alleen maar als een vriendin ziet enzow… Ik ben wel echt heel dankbaar voor al jullie hulp <3

Awh wat jammer, maar beter dat je daar nu achter bent gekomen voordat je iets gezegd hebt :slightly_smiling_face:!