Snuffelstage

Hi guys!

Ik moet dit jaar een snuffelstage lopen. Ik zat te denken aan een basisschool of kinderopvang, maar misschien hebben jullie wel iets leukers… en misschien nog iets te vertellen over je ervaringen…

Op een kinderopvang raad ik af. Je mag er helemaal niets omdat je niet verzekerd bent of in opleiding.

Basisschool is leuk om te kijken en je zal je daar ietsje nuttiger voelen.

wat voor profiel heb je?
Wat vind jij zelf interessant?
Is er iemand in je buurt waarvan jij vindt dat hij/zij een interessante baan heeft?
wat voor opleiding zou jij zelf willen doen?

Heb je al een idee wat je in de toekomst wil gaan doen (opleiding/beroep)?
Wat voor hobby’s heb je? Zou je van één van je hobby’s je beroep willen maken? Of op dat gebied je stage zoeken misschien?

Ik zou denk ik toch wel iets kiezen wat onmogelijk is om zelf te regelen, bijv basisschool, daar zou je ALTIJD wel een keertje mee kunnen lopen met bijv een dokter (ik noem maar wat) niet…

persoonlijk heb ik geen reed gehad aan mijn stage op de basisschool, ik wou dat ik wat anders had gekozen wat beter bij mijn profiel aan zou sluiten (economie)

Reclame is niet toegestaan

Ik heb in een bejaardentehuis 5 dagen maatschappelijke stage gedaan. Was erg leuk!

Waar zie jij reclame?

:’)

Dat is door Falat veranderd. zij plaatste zelf reclame, die link is verwijderd en het bericht is door de mod aangepast.