Snowworld

Hai, ik ga morgen naar snowworld met school… maar ik heb echt geen idee wat ik mee moet nemen, moet ik zo’n skibroek aan doen of kan dat ook met gewone jeans? en moet ik een muts oid meenemen?

Ik zou een skibroek aan doen ja! Als je een spijkerbroek aan hebt, dan wordt je nat als je valt. Ik zou gewoon een jeans aandoen onder je skibroek. Verder zou ik handschoenen aandoen. Een muts zou je eventueel ook op kunnen doen!

Je zou anders ook een trainingsbroek aan kunnen trekken. Daar ski ik ook weleens in als ik naar zo’n binnenski-baan ga (:

Ik denk dat ze geen skibroek heeft…

Ik ben ook gewoon met een spijkerbroek aan naar snowplanet geweest… vraag gewoon aan mensen uit je klas wat ze aan doen. Zometeen ben je de enige met zo’n debiele skibroek aan… (:

Nou ik vond het anders niet oncomfortabel om in een spijkerbroek te skieen hoor… daamn relax.

skibroek met een dikke trui is prima
of als je geen skibroek hebt zou ik eerder in een trainingsbroek gaan, maar ik vind dat wel echt heel koud.

ìn het spijkerbroek ga je het als je valt zooooo koud krijgen, ik zo maar even kijken of je een skibroek kan lenen ofzo!

Ik zou een skibroek aan doen, en je kan er daar ook altijd een huren! Krijg je ook nog een jas, had ik 2 weken geleden ook gedaan :’)
En handschoenen zou ik ook maar aan doen!

^ vind je? ik heb krijg het daar altijd echt jkreituyvrpt warm.