Snowboarden

ik ga morgen met sc hool snowboarden en ik wil er stylish warm uitzien iemand iedeen?
liefs,

p.s. andere tpoic is verkeerd

Gewoon een leuke snowboardbroek ding en jack (noem je dat zo ? XD)

Leuke muts en bril op je kop en klaar :wink:

ik heb nog nooit iemand stylish zien snowboarden.

zoiets : ?

http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/85500/85500,1235850861,5/stock-photo-girl-and-snowboard-25785382.jpg

Warme broek, warme jas, dikke handschoenen, muts. Screw stylish. Snowboarden is naar beneden rijden op een plank, niet mooi uitzien.

is hier niet nog een topic over ook van jou?

hmmz en met joggingsbroek

Als ik jou was zou ik niet met een joggingbroek aan gaan snowboarden. Sneeuw is nat (doh) en sneeuw + niet-waterafstotende-broek = natte broek. Zeker als je voor het eerst gaat leren, want dan ga je héél veel op je kont en knieën zitten.

hihi. ga ik over 2 weken doen. Ik heb 'n skibroek geleend van iemand en doe m’n dikke paris trui aan. Prima en kom op. Stylish snowboarden xd?

joggingbroek?! neee joh! sneeuw is hartstikke nat dan ben je helemaal doorweekt! ik zou gewoon een skibroek aandoen hoor, en ski-jack. en als je dat niet hebt… dan heb je denk ik een probleem haha

inderdaad vooral als je het gaat leren moet je express vallen enzo

Gewoon een skibroek, een dikke jas en skihandschoenen, zodat je vingers niet nat worden als je valt. En dan om er nog een beetje leuk uit te zien een leuke muts en sjaal.

ohja handschoenen, heeeeeel belangrijk. anders ga je echt dood haha. en dan wel skihandschoenen :wink: