Snor?? :[

.

Haal je snor weg? & trek je niks van andere aan

harsen die handel.
mss voel je je dan beter?

1: ga naar je mentor, of een vertrouw persoon op je school.
2: trek niets van ze aan, kijk hoe hun zijn, lelijke achtebakse nerds!
3: uit welk land kom je eigenlijk? (: en jij kan er niets aan doen, als je het gaat harsen of epileren of weet ik veel wat, worden de haartjes dikker en zie je het véél sneller, of je moet genoeg geld hebben om het te laten lezeren.
4: ja, ik word zelf gepest dat ik blank ben (nederlands) so what?! dan heb ik lekker geen pigment en kan ik niet bruin worden… wat wil ik eraan doen.

hopen dat je hier wat aan hebt! xx

Gewoon negeren.
Jongens uit mijn vorige klas hadden een heel lullig liedje over mij verzonnen en dat zongen ze dan de hele dag.
In het begin ging ik er nog op in, maar later niet meer. Dan is het niet meer intressant genoeg en dan stoppen ze ermee.
Dus je moet je er niets van aantrekken.
Je kan wel naar een leraar gaan, maar meestal krijg je dan juist meer heibel met die kutjochies.
Je kan het wel laten harsen/epileren/watdanook, maar dan worden de haartjes stug en dan zie je ze juist méér, en dat is niet de bedoeling.
Ik denk dat je het beste kan wachten op de zomer, dan worden die haartjes meestal lichter door de zon! Tenminste, bij mij wel.

.

schat, als je het niet wilt weghalen en je hebt er amper last van… doe het dan ook niet! het is jou lichaam, dus jou keuzes wat je ermee wilt doen. als je het wel weg wilt halen, dan doe je dat toch gewoon?! als ze daarover beginnen moet je ze vertellen dat jij jezelf goed verzorgd, en dat hun er wel wat meer tijd aan mogen besteden hihi (teminste, zo bijdehand ben ik). dan zijn ze vast wel stil :slightly_smiling_face: als je er over wilt praten moet je me maar ff noten ofzo.
xx

.

Wat een Keutels.
Gewoon negeren idd! Je bent beter dan hun.
Zeg gewoon iets doms zoals: Ja dat jullie nog van die kleine kutjochies zijn die nog geen man zijn, daar kan ik niks aan doen. Ik ben tenminste een échte man.
XD Nja dat zou ik zeggen.
Succes !

SCRUE THOSE BOYS !
zulke jongens moet je dood schieten, fack hun, zy zyn vast niet eens half zo knap als jy bent. echt dikke schyt hebben, klinkt best moeilyk, maar je moet maar denken, wat zyn zy nou beter dan ik ben!

Haha! “Jullie zijn watjes, ik heb tenminste een ECHTE snor”
Het is wel grappig, maar waarschijnlijk maak je het alleen maar erger voor jezelf.

Van die mensen gewoon niks aantrekken!

Maar als je je echt aan je snor begint te ergeren…
Kan je …
-Bleken (wel met speciaal bleekspul voor je gezicht)
-Met zo’n touwtje. Het is een beetje moeilijk uit te leggen. Maar er staat wel een filmpje van op youtube van dat meisje dat altijd van die beauty-video’s post op girlscene.