snor!

ken je het probleem dat je donsharen onder je neus hard opvallen?
dat heb ik dus!
je kan er verschillende dingen tegen doen epileren,wax…
maar een paar dagen geleden zag ik dat sommige meisjes een elektrisch apparaat gebruiken
ik weet niet wat het precies is maar zou het wel graag willen gebruiken
weet iemand hoe het noemt?
thanx

Harsen.

Oh wacht ik had je beginpost niet gelezen, nou eh nee sorry, maar hars het gewoon?

dat is een trim apparaatje… je kan het beter harsen want met dat apparaatje groeit het 3x sneller terug, ik heb het zelf ook even gebruikt en ik vind het niet fijn. het is dat ik van waxen plekken krijg anders gebruikte ik dat nog steeds, ik gebruik nu een soort van veiltje. :grinning:

harsen die hap. ben je er meteen zes weken vanaf.

Ik weet dat dit niet het antwoord is dat je zoekt, maar ondanks dat het raar klinkt is scheren misschien ook een optie? Veel vrouwen beweren dat het haar sneller en dikker terug komt, maar ik moet zeggen dat ik daar zelf geen last van heb.

Ik raad ook harsen aan. Na een tijdje zijn de haartjes veel fijner/minder.

ik heb eigenlijk ook een vraag.
Ik ga een navelpiercing laten zetten, en die moet ik dan natuurlijk aan iedereen showen, maar ik heb best veel haar op mijn buik wat ik echt heel lelijk vind. Moet je dat ook gewoon harsen?

Scheren…? Bij mij zijn ze vrijwel onzichtbaar, maar toch scheer ik het zo nu en dan. Ze komen echter niet dik terug ofzo, want het zijn donshaartjes… Tenzij je last het van een échte snor.

Harsen of epileren. Scheren kan eventueel wel maar dat moet je veel vaker doen.

wat.

haha ik bedoel familie enzo willen het toch zien. Niet dat ik nu voortaan met mijn shirt omhoog door school loop ofzo.

Zeg maar haar op je buik. Heeft denk ik iedereen? Soms heel kleine blondje haartjes en sommige dikke zwarte. Denk ik dan.

Ik hars m’n snorretje altijd, één keer in de twee weken meestal

Ik hars dat altijd gewoon, of haal het weg met een pincet.
Het zelfde doe ik met haartjes boven m’n lip trouwens!

wow late reactie maar t ging om t ‘‘moet ik laten showen’’ gedeelte haha, ik weet ook wel dat iedereen haartjes heeft op de buik hoor :wink: heb ik ook.

Zolang het lichte haartjes zijn zou ik er niks aan doen! Want als ze terug komen worden ze juist donker. Maar je moet het zelf weten ofcourse

Oh hahaa, najaa een navelpiercing zet je niet voor niets lijkt mij?

Ik denk niet dat je een navelpiercing zet voor anderen maar voor jezelf.

Ik vind het zonde dat je hem dan nooit laat zien eerlijk gezegd.