snoep bestellen ja of nee?

delete, maar bedankt voor jullie antwoorden <3

ik zou het doen!!! :drooling_face:

Snoep is lekker (vooral Amerikaans snoep :3) dus ik zou het doen :grinning:

Ja

Als je er echt zo blij mee bent, dan zou ik het gewoon doen. Als het nou een koop was waar je totaal niet blij mee was dan zou ik het niet doen, maar je klinkt er erg blij over. En ach, iedereen koopt toch wel eens wat niet zo heel verstandig is. Dat haal je de volgende keer wel weer in :stuck_out_tongue:

Doenn , is wel leuk toch ? :slightly_smiling_face: en amerikaans snoep kom je ook niet overal tegen , dus voor een keer is het het wel waard toch

Nouja, als het lekker snoep is en jij vind dat lekker/leuk, vooral doen toch? Is jouw geld en mag je zelf weten wat je ermee doet :slightly_smiling_face:

Ik zou het niet doen, maar het is jouw keuze :’)

Ik zou het niet doen.

Ik zou er niet 35 euro aan uitgeven, 15 max.

Mag ik de link van die site?

Als je het geld ervoor hebt en je wilt het graag, gewoon doen. Al vind ik het persoonlijk wel veel geld voor wat snoep.

Ja hoor, ik heb 2 links (dus 2 verschillende sites) :sunglasses:
Mijn eerste bestelling was op: www.usfoodz.nl (hier hebben ze niet veel meer, onderhand alles is bijna uitverkocht, misschien wordt het binnenkort bijgevuld)

En waar ik nu misschien iets op wil bestellen is: www.candyonline.nl
Hier hebben ze meer producten en ook leuke!

Ik vind het zelf ook echt te veel voor snoep, ik denk dat als ik gewoon een tijd niks heb om te kopen, dan pas ga ik het kopen.

Maar toch bedankt voor jullie reacties (de meerderheid is voor ja)

Jezus wat duur :’’)
3 kilo drop voor 20 euro.
In de winkel kost het misschien 5 euro…

Nee.

Ik zou het niet doen, iig niet op die sites. Als je het echt graag wilt bestellen, dan zou ik het inkopen via zo’n Engelse site, daar is het vaak veel goedkoper (alhoewel je dan wel shipping costs krijgt natuurlijk).

Maar goed, ik heb ook al eerder online snoep gekocht daar, bij Candyonline. Vond het best wel een verspilling aangezien het knetter duur is. Maar wel lekker. :stuck_out_tongue:

En nu heb ik dus zin om een hele hoop Reese’s peanutbutter cups in te slaan :’)