Snob omdat ik Hollister, Maison Scotch,.. draag?

Hey meiden!
Ik ben het echt zat om elke keer dat ik iets aanheb van een merk verwend of kakker genoemd te worden… Ik draag gewoon vaak merkkleding omdat ik het wat mooier vind, wat specialer of omdat het meer mijn stijl is, maar niet om mee te lopen. Ik kijk niet neer op mensen die niet kleren van Hollister, etc. dragen, ik bedoel iedereen heeft zijn eigen stijl maar het is gewoon belachelijk dat ik die commentaar krijgen omdat ik mezelf helemaal niet beter voel als de rest…
Weten jullie wat ik moet doen om minder commentaar te krijgen?

misschien heb je het zelf niet door, maar straal je iets van arrogantie uit ofzo? Anders kan je er niets aan doen en zou ik me er gewoon niet teveel van aan trekken!

Ik denk niet dat jij degene bent die hier iets aan moet doen, die kinderachtige mensen moeten er iets aan doen. Als jij die kleding graag draagt moet je dat lekker blijven doen.

Wat ontzettend kinderachtig dat je daar commentaar op krijgt. Ik heb zelf echt helemaal niets met (dat soort) merken, eerder iets tegen, maar het feit dat je die kleding draagt zegt toch niets over jou behalve dan wat voor smaak je hebt? :’) Ik zou me niets aantrekken van mensen die om deze reden commentaar op je hebben, ik zou zeker niets gaan doen om dat minder te krijgen, het zegt namelijk veel meer over hen dan het over jou zegt.

Dit.

Ach, sommige mensen hebben altijd iets te zeuren :’) Dikke kans dat ze jaloers zijn als het om zoiets gaat als merkkleding (hoeft niet altijd obvs)

Niet veel van aantrekken, deze mensen zijn zelf heel jaloers en/of onzeker en voelen zich misschien beter als ze iemand af kunnen branden. Lekker laten lopen, hoe makkelijk dat misschien ook gezegd is.

Gewoon jezelf blijven en vervelende opmerkingen negeren.

Bij kakker stel ik me wel andere soort kleding voor.
Ik denk overigens niet dat het alleen met je kleding te maken heeft, maar ook met je uitstraling en je gedrag.

maison scotch is echt een leuk merk! ik heb daar op zich ook veel van omdat ze gewoon echt leuke dingen hebben :slightly_smiling_face: bij kakkers stel ik me idd heeeele andere kleding voor, ik ben totaal geen kakker, maar toch heb ik wel wat MS dingen ahah!

^^ en ik ben geen kakker omdat ik ook wel nikes draag en vesten enzo haha

en boyfriend jeans :grinning:

Misschien met je uitstraling te maken?

De opmerkingen gewoon negeren. Iedereen bepaalt toch zelf waar hij zijn/haar geld aan uitgeeft?
Ik besteed mijn geld zelf ook liever aan één ding van de wat duurdere merken die ik heel leuk vind en die vaak kwalitatief een stuk beter zijn, in plaats van aan vijf dingen van een goedkoper merk zoals de H&M ofzo. Daar ben ik persoonlijk gewoon veel blijer mee, maar dat is voor iedereen toch verschillend!

Hollister en Maison Scotch zijn overigens toch geen heel dure merken?

Gewoon niet naar luisteren. Als mensen over je willen zeuren vinden ze altijd wel wat, ongeacht of het iets zinnigs is of niet.