"Snitchen" aan zijn vriendin?

Ik heb in oktober, begin oktober, een jongen ontmoet via Tinder. Woont vlakbij me (10minuten fietsen). Hij leek super aardig, heeft een goede baan, eigen huis etc. Het viel me alleen op dat hij bijvoorbeeld 's weekends bijna nooit reageerde op me. Ik heb er een paar keer geslapen, toen is het contact verminderd.

Ik kwam hem daarna tegen op facebook - en zag dat hij een vriendin heeft! Sinds kort praat hij weer met me… Toen hij vrijdagavond weer niet reageerde heb ik gezegd: “Of mag je niet meer praten omdat je vriendin er is.”
Hier reageerde hij op dat hij wist dat ik dat wel wist, maar dat het met hun soms goed gaat, soms dramatisch. Ik heb de boot verder afgehouden, maar hij wil nog steeds dat ik daar kom slapen etc.

Stiekem wil ik er gaan slapen, een foto maken als hij slaapt en naar z’n girlfriend sturen. Ik kan dat natuurlijk niet maken, maar vind het ook echt niet kunnen dat hij dit met mij wil/heeft gedaan terwijl hij een chick heeft.

Wat vinden jullie dat ik moet doen?

Ik zou een bericht sturen naar zijn vriendin dat hij op Tinder zit en eventueel screenshots sturen.

De manier die jij opnoemt vind ik een beetje raar overkomen. Zo confronterend ook voor haar dat jullie letterlijk samen in bed liggen.

Het is zo lastig. Het is ook niet alsof we nog 18 zijn en dat soort dingen. Hij is 29 - je zou denken dat je tegen die tijd wel je wilde haren een beetje hebt verloren.

Geen foto maken en daar weer gaan slapen.

Zou het op zich wel fair vinden eigenlijk als jij wel contact met haar opneemt en haar vertelt hoe het gegaan is. Je hebt ook gewoon meerdere keren daar geslapen, dat is niet 1 keertje. Maar aan de andere, kant, het is zijn relatie. Lastig…

Wat een lul zeg

Ik zou gewoon tegen hem dreigen dat hij het moet vertellen of dat jij het verteld. Kijken wat hij dan doet

Ik zou hem persoonlijk wel gesnitched hebben alleen niet op die manier.
Gewoon puur omdat ik een hekel heb aan mannen die flikflooien met andere meiden terwijl ze een vriendin hebben.

Toen ik daar sliep wist ik niet van zijn relatie - we hadden elkaar niet op facebook etc.
Daar kwam ik achter in de tijd dat ik hem niet sprak. Het verklaarde wel waarom hij soms ineens niet meer reageerde op zijn telefoon/whatsapp etc.

Als je een foto van hem maakt en dit naar zijn vriendin stuurt ga je haar ontzettend veel pijn doen, ben je je daarvan bewust?

Ergens zou ik zelf willen dat zijn vriendin het te weten komt, alleen al omdat het een rotstreek is en ik het zelf ook zou willen weten als mijn vriend mij dat zou flikken. Maar dan is deze manier met een foto geen optie. In dat geval zou ik een berichtje sturen met je nummer ofzo, dat je met haar ergens over wilt praten.

Maar als ik écht in jouw schoenen zou staan zou ik het laten rusten (nadat ik bovenstaande optie had overwogen). Het is niet jouw probleem, dus maak het niet jouw probleem.

Ja nee daarom vind ik ook niet dat jij fout zit hoor! Maar wel als je dat nu weer gaat doen voor die foto’s.
Ik bedoelde met ‘dat is niet 1 keertje’ dat dat zo erg is voor zn vriendin

Naast dit alles heeft zijn vriendin ook nog een kind… Ik ben zo “bang” dat hij dit vaker doet, met andere mensen… En dat ook zij zich aan hem gaat hechten en pijn krijgt door hem.

Oh: en met daar slapen doel ik niet op seks trouwens. Dat zou ik nu echt niet meer met hem doen.

Ja en wat ga je dan tegen hem zeggen? Doe gewoon niet. Komt een beetje raar over om nu alsnog naar hem toe te gaan.

Denk jij niet dat zijn vriendin al aan hem gehecht is? Vooral als ze een kind hebben. Pijn gaat ze sowieso krijgen want de waarheid komt toch wel boven water. Is het niet door jou dan is het wel door iets anders.

Ehm ja ik neem aan dat zij een goede vader wil ook voor haar kind? Dus vertel het haar, maar niet met die foto’s. Ik vind dat ze er wel recht op heeft. Wat een mongool jezus

Het is niet zijn kind volgens mij

Het is niet zijn kind…

Nee, die foto’s is meer een gemene-wraak-actie in mijn hoofd die ik nooit echt zou uitvoeren. Maar ik weet gewoon niet of zij er van moet weten of niet.

Wow wat een rotzak. Nu ga ik steeds meer twijfelen. Misschien zou ik toch een berichtje sturen naar haar. Argh, lastig!

Ik zou idd wat Gothic Lunancy zegt doen: tegen hem zeggen dat hij het vertelt aan zijn vriendin of dat jij het doet.
En als hij het niet doet, zou ik via fb een berichtje sturen naar die vriendin. Of sowieso doen ter controle, voor het geval hij tegen jou liegt over het vertellen. Screenshots zou ik pas sturen als zij die wilt, want dat kan bestwel hard aankomen denk ik.

Maargoed, ik zou dit doen, omdat als ik die vriendin was, graag zou willen dat in ieder geval iemand de ballen heeft om het mij te vertellen. Het idee alleen al dat mijn vriend buiten mijn weten om met andere meiden flikflooit… Maar niet iedereen denkt er zo over denkik?

Ik ga er nog over denken, het is zo lastig.

Vooral ook omdat hij weet dat ik het weet.
Ik zei dus: “Of kan je niet praten omdat je vriendin er is… Of dacht je dat ik dat niet wist?”
Waarop hij zei dat hij wist dat ik het wist, en dat het bij hun serieus werd en hij daarom met mij stopte destijds (Terwijl ze in de zomer al samen naar barcelona etc. waren…). En nu gaat hij ook nog deur. Net nog, of ik vanavond daar wil komen of hij hier.

Ik zou via facebook contact opnemen met haar en het verhaal vertellen. Maar ik snap wel dat het lastig is en dat je twijfelt. Lastig…

Oh sorry haha, ik trek altijd zo snel conclusies :cold_sweat:

Hij appt weer…:frowning_face: