snik

Heey
Ik heb laatst een jongen ontmoet op school en hij was heel aardig.
En nu hadden we maandag een gesprek over wat we voor elkaar voelden en ik zei dat ik hem wel leuk vond en hij vond mij ook wel leuk .
We hadden het echt over onze gevoelens. Maar nu reageert hij heel traag of heel weinig. En dan zegt hij altijd dat hij druk is.
En dat hij veel huiswerk heeft. Maar voor de rest zegt hij wel veel van me te houden.
En soms als ik het over mijn gevoel heb zegt hij niks of is hij heel kortaf.
Wat moet ik daarmee?
Viind hij me niet leuk ofzo?
Of heb ik iets fout gedaan?

Dit ja! En als je al een gesprek over gevoelens hebt gehad, is dit niet meet zo heel moeilijk lijkt mij. Hij heeft het waarschijnlijk gewoon druk met school

Mannen zijn niet zoals vrouwen op app. Ugh waarom snappen sommige dat niet. Wij vrouwen kunnen hele gesprekken hebben op app en mannen hebben vaak (niet altijd) korte maar krachtige gesprekken.
Mijn vriend appt me ook laat terug, maar hij is druk met school en werk en ik accepteer dat. Accepteer het gewoon en laat hem gewoon met rust en laat hem zijn ding doen.

En gesprekken over gevoelens moet je IRL voeren en niet op app want dit komt veel anders over op app dan IRL.

Ja, daar hebben jullie wel gelijk in.
Maar het voelt voor mij alsof het een excuus is. Want eerst had hij gewoon altijd tijd en ging hij leuke dingen doen met vrienden. En opeens is hij druk! En dat vind ik ook niet super leuk.
En omdat hij zo kortaf is als ik wat zeg, ook als ik wat liefs zeg, weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet.

Maar misschien hebben jullie wel gewoon gelijk en maak ik me te druk! En moet ik hem laten en niet twijfelen.

True that. Mannen zitten gewoon anders in elkaar. Bij mijn vriend is het binnekort toetsweek, weet niet of het bij de jouwe ook is. Mijn vriend heeft ook heel veel huiswerk deze week dus ja… Het kan wel. Vertrouw hem gewoon. En ga leuke dingen met vriendinnen doen!

Heey ja je hebt gelijk, hij is gewoon te vertouwen. Ik moet hem gewoon geloven en een beetje vrij laten.
:hugs: .
En dat soort gevoelens bespreken op de app kan ik beter in het echt doen. Daar had ik zelf nog niet echt overnagedacht. En misschien vind hij dat ook wel fijner.