Snijden..

Ik zit best veel op het internet. En vaak op tekst based RPG’s (boeit niet wat het is). Wat me opvalt is dat er een hoop kinderen daar niet echt een… fijn leven hebben. Maar vanochtend las ik wel iets erg verontrustends. Iemand had haarzelf gesneden, gelukkig was het de eerste keer en had ze er wel spijt van. Maar dat kwam alleen omdat ze bang was dat haar ouders het zouden ontdekken. Net had er iemand anders gereageerd. Iemand die ook de neiging had om te gaan snijden. Ze kwam zelfs met het idee om het bij haar kat te doen, zodat ze niet door zou gaan.
Ik heb geprobeerd ze van gedachten te doen veranderen, maar het lijkt niet echt te helpen. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Uit hun verhalen blijkt dat ze niet veel sterke banden hebben, of zelfs helemaal geen, dus in het echte leven kunnen ze niemand in vertrouwen nemen. Ik zou willen dat ze iemand hadden om het niet voor te doen, maar dat hebben ze niet.

Ik wil gewoon iets doen, maar ik weet niet wat en ook niet hoe. Ik heb ze nog nooit in het echt ontmoet en volgens mij wonen ze best ver weg…

Ik zou dit in het AM-topic vragen. Die mensen maken het zelf ook mee, en kunnen dus beter inschatten hoe je haar kan helpen :slightly_smiling_face: wel heel lief van je dat je het probeert, trouwens.

Wat lief van je! Ik kan je alleen helaas niet helpen, misschien kun je het in het AM topic proberen.

Dit.

En snijden in je kat? Wtf? Dan heb je echt een hele zieke geest, sorry.

Even de link voor als je het topic niet vindt: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-automutilatietopic-4-255975.0.html

Arme kat… Wel heel lief dat je ze probeert te helpen!