Snijden, littekens en slakkengel?

Hoihoi, kben nieuw hier en weet niet of k bij t goede subforum post maargoed…

kheb vroeger heel erg probleme gehad thuis/school enz…
daardoor ben k mezelf gaan snijden en nu heb k daar allemaal vieze littekens van…
Khad op tv gezien over slakkengel van tellsell en de tuinen dat het hiermee weg gaat…

omdat t heel erg duur is ben ik wel benieuwd naar ervaringen van slakkegel op littekens…

thnx alvast… hoop dat jullie me kunnen helpen

xx

Ik heb er geen ervaring mee, je kunt hem beter tegen de avond uppen, dan zijn de meeste meiden er weer :slightly_smiling_face:

Volgens mij werkt het wel. Maar je hoeft het niet via tell shell te kopen, kan ook gewoon bij de tuinen

Ja want k keek net op de site van de tuinen en tis nu inde aanbieding…

x

k heb m een tijdje geleden bij de tuinen gekocht, was iets van 20 euro??
alleen heb m bijna nooit gebruikt, je krijgt er wel een zacht huidje van =D en puistjes worden ook minder
maar voor littekens heb m niet echt gebruikt zeg maar…

heb m net gehaald…

best duur, hopen dat het werkt dus…

kheb al wel meteen een hele zachte huid, dus dat is al positief.
die vrouw zei wel dat het moeilijk ging worden om mijn littekens weg te halen en dat dat waarschijnlijk nooit helemaal weg kan gaan.

het brand/prikt enorm op open wondjes… maarja.

Ik denk eigenlijk dat het wel werkt, haha maar suc6!

ikwil wel eens reacties erover horen, ben zeer benieuwd aangezien ik 3 littekens heb op me rug waarvan1 lelijk is en wel iets verminderd mag worden.

Ik heb ook littekens, en bij mij helpt het niet.

heb t er nu 3x opgesmeerd, maar t helpt nog niet echt…

littekens worden heel mooi vaag, bijna onzichtbaar als ik het erop smeer, maar zodra het ingetrokken is zijn ze gewoon weer zichtbaar.
Kheb het ook op open wondjes gesmeerd en hier zit nu wel al een mooi korstje op en het is niet meer zo ‘diep/breed’
Dus misschien helpt t alleen bij nieuwe wondjes enzo…??

Ik heb geen idee

Maar het is litteken creme, dus dan moet het toch op littekens werken en niet op “nieuwe” lijkt me?

kweet niet… als slakken een beschadiging hebben gaan ze dat meteen goed maken… niet na een tijdje…

en tis natuurlijk best diep, dus misschien heeft t gwn een paar dagen tijd nodig… we w8e af

ik ben benieuwd, hoe het bevalt :wink:

Vitamine E creme werkt erg goed tegen littekens… je moet niet verwachten dat het binnen een maand weg is… maar verdwijnen doen ze wel… je hebt ook vitamine E capsules die kun je er ook opsmeren… (ben student fysiotherapie en dit gebruiken wij bij littekens… )
Die creme en capsules kun je gewoon bij kruidvat halen…

denk je echt dat je na drie keer veel verschil zou gaan zien? S:

ze zeide in die winkel van ja is echt wondermiddel en jij hebt de laatste omdat iedereen het wil enzo…

hmm oke… zie er niet veel van maarja misschien komt dat nog.

we wachten af

Ik denk dat de littekens wel blijven, die gaan niet zomaar weg. Maar het zou best kunnen dat het minder wordt. n_n

ik had eerst een litteken op mn kaak,toen ik 11 was ofzo. toen heb ik dat ook gebruikt,hij is na ongeveer een halfjaar helemaal weg. door die slakkenprut. maar ik deed het ook echt s’ochtends en s’avonds enzo.
succes ermee :wink:
bij mij is tie helemaal verdwenen door dat spul.

ik denk wel dat het helpt, het heeft even tijd nodig, wacht gewoon een paar maandjes

bij mij werkte het voor geen meter. het schijnt alleen bij natuurlijke littekens te werken, dus zonder hechting. misschien werkt het daarom niet. Maar wat ze bij tell sell zeggen over dat slakkenhuis: als het huisje van een slak kapot is, gaat hij gewoon hardstikke dood