Ik word echt gek! Ik werk ongeveer 2 maanden bij de Albert Heijn, en mijn proefperiode is net afgelopen, wat dus wil zeggen dat ik nu een contract heb dat een half jaar doorloopt. Ik ben alleen echt langzaam. Heeft iemand misschien tips om sneller te vullen? Vandaag moest ik ook al praten met de teamleider (die er niet zo vaak is), hij zei dat de 3 keer dat hij mij heeft gehad, dat ik al die drie keer te laat was. En als ik niet sneller werd, ik na dat half jaar werd ontslagen. Ik ben daar wel van geschrokken, het is misschien maar een bijbaantje maar toch. Ik denk ook dat het misschien komt aan het kluster waar ik bijna altijd sta, want daar staan de eieren, en omdat die fifo moeten worden gevuld ben je wel wat langer bezig. Ik heb ook altijd wel het idee dat het snel gaat, maar dan krijg ik ineens weer heel veel erbij dus ik weet het ook echt niet maar. Ik wil trouwens ook niet echt weg bij dat kluster, want daar sta ik meestal met een jongen die ik leuk vindt, alleen werkt hij maar 1 keer in de week.
Maa rgoed: Iemand tips?