Sneller vakkenvullen

Ik word echt gek! Ik werk ongeveer 2 maanden bij de Albert Heijn, en mijn proefperiode is net afgelopen, wat dus wil zeggen dat ik nu een contract heb dat een half jaar doorloopt. Ik ben alleen echt langzaam. Heeft iemand misschien tips om sneller te vullen? Vandaag moest ik ook al praten met de teamleider (die er niet zo vaak is), hij zei dat de 3 keer dat hij mij heeft gehad, dat ik al die drie keer te laat was. En als ik niet sneller werd, ik na dat half jaar werd ontslagen. Ik ben daar wel van geschrokken, het is misschien maar een bijbaantje maar toch. Ik denk ook dat het misschien komt aan het kluster waar ik bijna altijd sta, want daar staan de eieren, en omdat die fifo moeten worden gevuld ben je wel wat langer bezig. Ik heb ook altijd wel het idee dat het snel gaat, maar dan krijg ik ineens weer heel veel erbij dus ik weet het ook echt niet maar. Ik wil trouwens ook niet echt weg bij dat kluster, want daar sta ik meestal met een jongen die ik leuk vindt, alleen werkt hij maar 1 keer in de week.

Maa rgoed: Iemand tips?

bij een ander kluster proberen of t daar niet sneller gaat
die jongen gewoon om zn nr vragen of toevoegen op fb dan is dat ook weer opgelost

Oh man, elke keer dat ik eieren moest doen was ik echt een uur later klaar dan mijn planning haha. Lag gelukkig niet aan mij want m’n collega’s hadden dat ook. Ik vind het ergens ook wel raar dat ze een nieuwe werknemer daar neerzetten, je leert veel sneller in een makkelijker pad (bijvoorbeeld koffie/thee/koek oid). Als je daar soepel vult gaan de eieren ook makkelijker. Dus ik zou gewoon vragen of je ook eens op een ander pad mag staan (als ze moeilijk doen kun je altijd zeggen dat je graag op elk pad ervaring wil hebben, komt weer gemotiveerd over)

Dit mag in het algemene bijbaantjes topic!

Ik ben geen vakkenvuller hoor maar moet niet alles over het algemeen FIFO gevuld worden? :’)

Ja haha ik sta er eigenlijk al sinds de eerste dag dat ik werk. Ik sta er niet altijd, maar wel bijna altijd. Als ik ergens anders sta ben ik meestal wel eerder klaar, of net op tijd of zo. Ik ga het toch maar vragen of ik ergens anders een keer mag, daar doen ze vast niet moeilijk over.

Nee, FIFO betekend dat de dingen met de langste houdbaarheidsdatum achterin staan. En de dingen die het kortst houdbaar zijn moeten vooraan. Alleen bij producten zoals melk, ei, dat soort dingen heb je dat omdat die snel kunnen bederven. Andere dingen zijn meestal een jaar houdbaar, dus dat is niet nodig.

Dit, een slotje dus. Bij mijn AH werd daar niet zo streng op gelet/gecontroleerd, maar dat is inmiddels ook al 3-4 jaar geleden :’)