Hey!
Hebben jullie tips voor mij hoe je haar sneller groeit?
Ik wou het altijd graag kort hebben maar nu wil ik het lang, maar het groeit niet zo snel vind ik ;l
Iemand tips? als iemand hier al een topic over heeft wil je dan de link sturen ?
xx
Hey!
Hebben jullie tips voor mij hoe je haar sneller groeit?
Ik wou het altijd graag kort hebben maar nu wil ik het lang, maar het groeit niet zo snel vind ik ;l
Iemand tips? als iemand hier al een topic over heeft wil je dan de link sturen ?
xx
Hair mayonnaise zou goed werken. Kan je bij zo’n toko of Afrikaanse winkel kopen.
(is geen echte mayonnaise trouwens, haha)
Er zijn hier al heel veel topics over ja. Maar de conclusie van die topics is eigenlijk dat niets écht helpt. Maar als je toch wat wilt proberen kun je ook googlen.
ik dacht toen ik het las ; moet je mayonaise in je haar smeren ? o.o haha
Bestond maar zo’n wondermiddel :’)
Je haar gewoon goed blijven verzorgen .
Gekke titel. Sneller haar.
En nee er is geen wondermiddel, goede verzorging is de basis.
Vitamine B
Hmm, ik zou Henna gebruiken, gewoon Henna verf in je eigen haarkleur kopen, je haar word er zooooo mooi van!
Als je het niet mag of niet wil, kan je bij De Tuinen of bij de toko pure coconut oil/butter halen en dan kan je het gewoon in je haar smeren, 30 minuutjes laten zitten, en uitspoelen. En daar word je haar ook heel erg mooi en sterk van. En dan gaat het sneller groeien, als je iets met kokos gaat doen raad ik het je aan om de Honing Cocos DIY van Mascha proberen (beautygloss).
Verder geen chemicalische troep in je haar doen en er goed voor zorgen.
haarmaskers en haarolie houdt je haar mooi sterk!
Ohja dat heb ik ook geprobeerd! Het is er wel moeliijk uit te halen… En als je er ook ei in doet moet je je haar koud wassen, anders gaat het stollen. Dat wil je niet haha :’). Maar het is wel de moeite waard.
Er is geen middeltje wat je haar echt langer laat groeien. Het gaat om de juiste verzorging. Als je zelf gezond leeft zul je dit dus ook terug zien aan je haar (:
Haar maskertjes doen ook wonderen om je haar goed in form te behouden. Het is gewoon afwachten tot het lang word, en zorgen dat je haar gezond blijft zodat als je naar de kapper moet, er nauwlijks wat af hoeft.
x.