sneller groeiend haar ?

haay,

ik wil echt heel graag mooi lang gezond haar. Het komt nu net over me schouders… k wil het ongeveer 10 cm boven me kont hebben. maar me haar groeit heel langzaam… weten jullie dingen waarvan het sneller gaat groeien, maar wel gezond?
alvast thankss

''xoxoxo

Nee dat bestaat niet.
Je kan het alleen gezond houden, niet bleken, afentoe een maskertje en dan maar geduld hebben.
Als je echt lang haar wil moet je extensions nemen

Elke maand dode puntjes knippen,

ik doe het zelf.

Dat duurt nou eenmaal lang maargoed, misschien helpt deze website !

http://www.leerwiki.nl/Hoe_kan_je_je_haar_sneller_laten_groeien

Goed je dode puntjes knippen. En verder kan je denk ik niet zoveel doen?

Je dode puntjes knippen en het goed verzorgen :slightly_smiling_face:

Veel eiwitten eten ? dat is de belangrijkste voedingsstof van haar/ nagels ed.

Gewoon wachten.

Gebruik eens de zoekfunctie, er bestaan ondertussen al 1001 topics over dit onderwerp.

Ik denk dat het ook vooral ligt aan hoe je haar groeit. Ik heb er bijvoorbeeld een jaartje over gedaan om het van me schouders tot aan de bovenkant van mn heupen te krijgen. Ik heb er niets extra’s voor gedaan.

Oja en ik heb een keer gelezen dat als je veel vitamine B eet je haar sneller groeit :’)

Iets om het sneller te laten groeien? Nee dat denk ik niet. Gewoon goed gezond houden, en verder om de zoveel maanden naar de kapper xx

Werkt alleen bij een vitamine B te kort.

Er is NIKS dat je haar sneller laat groeien. De dingen waarvan wordt beweert dathet werkt is vaak maar verbeelding. Dus geduld hebben.

Volgende keer: ZOEKFUNCTIE GEBRUIKEN! Was gisteren of eergisteren was er ook al een topic over geopend :confused: En het is niet leuk om overal hetzelfde te moeten reageren.

Ik zou nog een topic aanmaken wie weet is je haar dan wel ineens 10 cm gegroeid :hammer:

Er zijn al heel veel topics over dit onderwerp, gebruik de zoekfunctie alsjeblieft.