sneller bruin worden ?

heey
ik heb een vraag ik ben een meisje van 16
en ik ga 1 a 2 x per maand onder de zonnebank maar ik zie amper verschil
heb huidtype 4 en ga 16 a 20 minuten onder de sterkste zonnebank per keer
weet iemand iets waar door ik sneller bruiner kan worden ?

Vaker onder de zonnebank gaan?
Meer in de zon lopen?
Bruinen zonder zon smeren?

misschien een maandje elke week gaan? Anders is je kleurtje er al weer af als je de volgende keer gaat en dan bouw je dus niks op.

daar hebben jullie gelijk in maar ik hoef geen uitgedroogde huid

^^ scrub je huid elke dag en koop een voedende bodybutter. Als je scrubt verwijder je je dode huidcellen en word je dus ook nog eens sneller bruin.

dat is wel een goeie jaa maar krijg je daar niet een droge huid vn

Volgens mij is dat suuper slecht om je huid iedere dag te scrubben! Zo heeft je huid namelijk geen tijd om te herstellen! Een keer in de week scrubben is echt genoeg!

Ja oke, dat klopt. Maar dagelijks een bodybutter gebruiken is wel het beste.

Ik zou sowieso niet meer onder de zonnebank gaan, maar dat heeft met je gezondheid te maken.

Je moet je lichaam niet elke dag scrubben, maximaal twee keer per week. Daarna je lichaam insmeren met een hydraterende bodylotion en voor je gezicht een hydraterende crème. Gebruik voor je gezicht een mildere scrub en voor je lichaam een wat groffere.

Verder kun je zelfbruiners gebruiken

Dan moet je ook zeker niet gaan zonnebanken.

dit.

en anders zijn er ook nog wel van die zelfbruinende bodylotions.

Ik zou dan eerder voor de zelfbruiner gaan, zonnebank is ook niet zo goed voor je huid.

En als dit hierboven allemaal niet werkt neem er dan genoegen mee, op huidkanker zit je ook niet te wachten.

En je bent 16, nog te jong voor een zonnebank. Dus denk wel om je huid!

Ik ben liever wat minder bruin dan dat ik huidkanker krijg.

Beste tip: zeur niet en accepteer hoe je er uit ziet. Iemand die anders heel bleek is en dan in een keer heel bruin is niets meer dan nep.

Nog even wachten en dan is het zomer.

Het is slecht om elke x naar de zonnebank te gaan,
Je kan beter 1 x per week scrubben en een zelfbruiner met lotion erin kopen bv. een van dove. Xx

en je hebt huidtype 4. Je hebt dus van jezelf al een kleurtje neem ik aan? Dat moet toch wel te accepteren zijn!

Voor de rest alles wat al gezegd is

En dit nog even, ik vind het er nogal ‘apart’ uitzien als iemand rond deze tijd van het jaar opeens heel bruin wordt. Maar dat kan aan mij liggen :’)