snelle vraag :)

heyhey meiden :slightly_smiling_face:

ik heb een vraagje: als jij je maandstonden hebt, hoe smokkel je dan
een maandverband mee in het toilet als je GEEN tasje hebt, en rare broek zakken waarin je
je maandverband kan zien zitten??

liefs

In mijn bh denk ik :’).

Kontzak?

haha dat is eigenlijk wel heel erg slim :slightly_smiling_face:

heb ik niet :confused:

Ik ga ook voor de BH en als ik geen strak t-shirt aan heb dan half bij mijn broek in onder mijn shirt bij de rits…

gewoon in je broek doen en je hand erop houden (dat het op je been zit dus)

ik kan toch onmogelijk de hele avond met m’n hand op m’n broek lopen? :flushed:

Tampon is handiger voor die dingen, kan je in je mouw steken ofzo alleen ben je wel genaaid als dat er uit valt

In je schoen.

Oh zo haha :stuck_out_tongue:
In de wc verstoppen weet ik het :stuck_out_tongue:

haha slim idee :slightly_smiling_face:

Tampons zijn daar idd handiger voor, ook minder zooi enzo haha

Is afhankelijk waar ik ben. Bij mijn vriend gewoon in m’n hand en naar de wc. Op school heb ik altijd een tas, en tijdens uitgaan heb ik tampons in de binnenkant van mijn jas zitten. Die pak ik er dan uit en houd ik in mijn hand vast. Die dingen zijn klein en zie je toch niet. :stuck_out_tongue:

Als het echt voor een hele avond is, neem dan toch gewoon een tasje mee? Zeker als je geen (broek)zakken hebt. Dat is gewoon het jezelf erg moeilijk maken.

nee, want als ik dan naar het toilet gaat dan valt het lekker hard op als ik opsta en mijn tas neem
om dan even naar het toilet te gaan :slightly_smiling_face:

Nee hoor, als je een klein tasje hebt, en die laat je gewoon om.

Ik kan wel zeggen dat dat totaal niet fijn is. Ik deed het vroeger altijd in me sok, maar na een tijdje voelt dat zo vies en ben je blij als je hem eruit hebt. Als hij de heletijd op dezelfde plek zit word het echt irritant.

Ik zal een tasje mee nemen, of als ze wc toevallig hebben waar je de jassen ophangt dan gewoon in de jas doen. En anders toch echt een tas mee, en ookal valt het op. Dan nog? :stuck_out_tongue:

Ik zou echt voor de bh gaan denk ik.