Snelle vraag > tekst graveren hangertje!

Hoi hoi,

Ik had een vraagje, weet iemand toevallig wat de maximale lengte (ongeveer) is als je een klein hangertje wilt laten graveren? Vaak wordt dit gedaan met een naam…

Alvast bedankt! XX

Geen idee, ik heb mijn vriend gister een ketting gegeven, maar die vrouw had niks over een maximum. Wat wil je er laten inzetten dan?

Misschien een kort zinnetje of spreuk ofzo maar ik ben bang dat dat niet gaat passen… Ik wou het voor een hele goede vriendin doen

Misschien met een groter hartje, en kleiner letter typ dat het wil.
Maar meestal is het met je naam al goed gevuld jaa…

Als ik naar mijn eigen kijk zouden er ongeveer drie of vier woorden op kunnen, als het tenminste korte woorden zijn haha. Heeft iemand ideeën ofzo voor een superkort tekstje?

Ik zie ook wel eens bij mensen dat ze er ‘van oma’ op hebben staan, zoiets vind ik ook heel mooi maar ‘van je vriendin’ klinkt zo… raar? Of wat vinden jullie?

Ik had met m’n ex ook een hartje. We hadden beide de naam van de ander erin & achterop de datum.

Er past vast wel “van je vriendin” op, alleen vind ik dat persoonlijk niet zo.
Maar meer dan dat past er ook niet op zo’n hartje hoor.

Ik heb zelf nu met m’n vriend een dogtag, waar een zin uit ons nummer op staat (I’d whisper in your ear, darling I wish you were here) & datum met een hartje.
Vind ik zelf veel mooier dan zo’n hartje, dat vind ik echt iets voor 16jarige meisjes ofzo. En er past ook meer op.

Uhhuh, ja. Had je dat via internet gedaan of gewoon bij de juwelier?

Persoonlijk vind ik zo’n dogtag juist niet zo mooi haha, maar dat is wel zo dat er veel meer op past ja.

anders neem je gewoon allebei zo’n breekhartje ofzo,
en dan elkaars intialen

Waar heb je zo’n dogtag laten maken? Ik wil ook zo iets voor m’n vriend en mij doen, maar een hartje gaat hij dus never nooit niet dragen haha!

http://identiteitsplaatje.nl/
Je hebt hem ook echt binnen een dag binnen (ook al is het geld nog niet van je rekening af).